Till start




Ursäkta frånvaron..

2009-09-23 22:43:46

Ja, jag veeet att jag är usel på att uppdatera just nu.. :S Har skitdåligt samvete för alla mina (2? 3?) läsare.. Men jag ska försöka mig på en förklarig:
Jag har haft FULLT upp, verkligen. Vi har hjälpt till med sambons mosters lägenhetsförsäljning (inte så lätt när hon själv bor i London liksom..) å så har det vart kalas (Grattis Hugo förressten!) å så har vi ju fått hem en liten Boogie. Det är en av brorsans vovves valpar, som ska vara isolerad från sina syskon tills vidare, för han har konstiga prickar på huden. Troligtvis är det bitmärken från syskonen, eller en allergisk reaktion (troligtvis från en handduk isåfall.. Tvättad med parfymerat tvättmedel.. :S) Men tills de har försvunnit så ska han vara isolerad. Å det är inte så lätt för brorsan å dom, för dom har ju bara en liten tvåa, å så alla de andra valparna liksom.. Så vi ställer upp som jourhem till honom sålänge.. Han är alldeles underbar, pigg å livlig å lite tokig. :) Men det är ju mycket passande å spring ut å in (Inte rumsren, ännu.. Men vi jobbar på det!) Å utöver detta så har vi varit på 80-årskalas hos N's gammelmormor å tvättat i tvättstugan å träffat långväga släktingarna från England å in emellan så har vi hunnit att vara uppe på Hunneberg, vid kolmilan å hälsat på N's farfar som är kolare. Dygnets alla timmar räcker inte alltid till.. :S Men men.. Vi har haft roligt iaf. Det är huvudsaken. :)
N somnade här ganska nyss, för besöket blev sent, så nu hoppas ju jag på en liten sovmorgon imorrn.. Vi får se..
Nu ska jag skicka ett sms till tant K, för jag måste ställa in promenaden imorrn. Sambon ska iväg å besiktiga en bil på förmiddagen, så jag har både barn å hund att "passa"..
Efter sms:et tänker jag faktiskt ta en smörgås å sen blir det ut på kvällsrundan med vovven, å sen bums i säng. (Förhoppningsvis..)

Men nu har ni iaf fått några livstecken från oss.. :P



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: