Till start




No more panic..

2010-08-02 20:56:53

..the kameran is återfound.. :D
Den hade smygit ner sig i en påse, som jag inte hade en tanke på att leta i.. Men nu är den åter på sin rätta plats. *Puh!*

Har jobbat hela helgen OCH idag, så känner mig lite smått överkörd ungefär.. Men vi tog en vända till lekparken med A, H & Tefajjs.. ;) Sen en kortis hemma hos dem å sen åkte jag med mammsen å brorsan ut till lotten för att kika till det lite därute. Mamma är ju sjuk (Hörselgångsinflammation. Smärtsamt å jäkligt.. :S) så vi har ju inte vart därute på ett par dagar..

Nu skulle jag behöva ta en dusch, för det hinner jag inte imorrn innan vi ska möta tant K på stan, tror jag.. Hoppas att det blir fint väder, så vi kan cykla in till stan, å slipper ta bussen.. Har visserligen inga möjligheter att ta en vagn med sig om man cyklar, men hon börjar ju änna bli stora tjejjen nu, så hon ska väl kunna gå å äta lunch på stan utan vagn tycker jag nog. Om inte så får vi väl köpa med oss käket hem dårå.. ;) Eller takeaway till nån lekpark..

Näe, nu är jag halvdöd å ska bara slänga in lite bilder som jag hittade i kameran.. :)



H: "Wiiiie, jag är hög på socker å viftar lite"
N: "Inte kladda sockervadd i mitt hååår"



Kaninöron

Nu ska jag duscha, sen ska jag lägga mig faktiskt..


Amelie

Vi öppnar för vårt julbord fredagen den 26 november och serverar därefter vårt julbord fram tom. 21 dec.



Priser julbordet 2010

Luncher måndag - söndag : 495:-

Måndag och tisdagkvällar : 495:-

Onsdag - lördagkvällar: 595:-



Naturligtvis öpnar de ju på en av de dyra dagarna... Men vad säger ni nu när vi vet hur dyrt det är XD Puss



PUBLICERAT: 2010-08-04, 09:04:16 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Men Marita då, glömma bort vad du heter så där bara :D Men den är jättefin! Jag gillade faktiskt alla tre. Hade inte haft några som hellst problem att köpa dem om jag nu visste att det var en liten flicka i magen ;) Men det är klart att man hoppas ju. Haha.



PUBLICERAT: 2010-08-04, 14:32:09 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: