Till start




Det är bara å köra på..

2010-02-01 21:28:21

Vi lever.

Än.

Liite trötta på allt vad renovering heter, men men.. Vi står nog ut.
I kaoset..

Har målat å målat å målat idag.. Lister, dörrfoder, dörrar å sånt..

Inte så lätt med en liten vilding som far runt som en tok, men vi gör vårt bästa.. ;) Små vita fingeravtryck här å där.. haha..

Imorrn ska vi hämta sista tapetrullen, så blir nog tapetseringen klar, kan jag tänka mig.
Vi ska väl kanske kolla efter ett nytt golv till vardagsrummet oxå. Blir nog att vi kör på
med nytt golv å tapeter å lister i vardagsrummet oxå. Så är nästan hela lägenheten färdig sen.
Å när vi ändå har kaos, så kan vi lika gärna köra på..
Sista projektet blir väl toaletten som skulle behövas göras iordning, men det får nog vänta..
Orkar inte å har inte pengar till det just nu..

Här får ni två bilder på vårt kök/hall så förstår ni kanske varför vi är liiite trötta på detta nu..




Kylskåpet står mitt i köket, för det ska ju tapetseras å läggas golv bakom,
telefonen har hamnat i köket så länge, nymålade lister ligger på tork (de är det som ser ut som skidor där.. *pekar*) å sopsäck med skräp å målarfärgsburkar överallt.. Inga handtag på dörrarna eftersom älskling har målat dem, å köksbordet har fått flytta in i vardagsrummet så länge.. *puh!* Hoppas vi snart är klara med det här.. Men bra blir det! :D

Nu ska jag lägga på ett kol å få målat lite till medans N sover, så jag kan gå å lägga mig sen.. Sånt här tröttar ut en, det kan jag lova.. *gäääsp*


Amelie

Haha Det är nog ånga som käner igen sig i det inlägget :D Men ni har ju en anledning till att det är kaos hemma hos er. OCh jag har redan städat. Det tog hela dagen! suck inget pluggande idag inte men en ren lägenhet i alla fall :D Jag tror att det kommer att bli jättefint hemma hos er när ni är klara!!



PUBLICERAT: 2010-02-02, 15:02:30 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Jag hatar Bloggs nya design! Jag missar kommentarer hela tiden! :( Grrrrr.... Men jag älskar de byxorna med ifrån Lindex. Jag älskar att bara kika runt på alla kläderna som jag vill köpa/hade köpt om jag hade haft en i rätt storlek/kön ;)



PUBLICERAT: 2010-02-02, 15:10:56 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: