Till start




Minne som en guldfisk..

2010-02-05 18:36:18

Ja, mitt minne läcker som ett såll ibland.. Jag skyller på att jag fick kronisk amningshjärna när jag ammade N.. :P

Skulle ju fått med i gårdagens inlägg att vi inte fick hem vårt golv som vi beställt. Det blev fel på leveransen, så det var fel golv när det skulle hämtas ut. Så vi får vänta en vecka till innan vi kan bli klara.. *suck* Typiskt.. :S

Uppdatering om prickarna: Det är nog vattkoppor ändå.. Hon hade en på örat, som nu ser ut att ha "spruckit".. Å så säger hon att det kliar på magen.. Stackars lite.. Hade lite förhöjd temp imorses, men ingen mer feber efter det.. Å hon sov hela natten, om än oroligt.. Pratade massor i sömnen.. Men de prickarna som hon fick på dagis är fortfarande likadana.. (?) Skumt.. Borde inte dom blivit blåsor vid det här laget? Hon har fått några nya, på ryggen å på ena armen, men det verkar ganska lugnt än så länge..


Vi har tagit tempen några gånger idag, så nu vet hon hur man gör.. ;)

Jag vet inte om det går att se för er andra, men hon har fått en prick på det undre ögonlocket på sitt vänstra öga.. Ser ut att irritera lite, men hon verkar inte ens märka det.. Snyggt blåmärke har hon på kinden oxå, min lilla vilding, efter att ha ramlat huvudstupa på en färgburk.. :S Det är inte lätt att vara liten..

Nu ska jag göra iordning lite, för brorsan å Nat kommer snart hit å ska fika med oss.. :)
Jag har vart iväg till Maxi å handlat lite, å då råkade det förlja med en kladdkaka å cocacola.. ;)

Inväntar ett sms oxå..
*väntar å väntar å väntar*


Amelie

Haha Hugo har också lärt sig hur termometern fungerar. Fast ibland får han flipp å säger "Hallå" i den XD Haha. Men men. Jag berättade precis för Stefan att Nova antagligen har vattkoppor. Stefan ville att vi skulle gå över med en gång :P Haha. Men hur är allt för er? Lediga för en liten "smittoträff" om det är vattenkoppor? ;)Puss på er!



PUBLICERAT: 2010-02-05, 19:58:59 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: