Till start




Vart tar tiden väägen..??

2010-01-19 10:22:08

Full rulle.
Ja, det är det verkligen om dagarna nu..
Jösses, jag vet inte vart tiden tar vägen, hinner ju inte med nånting känns det som.. :S

Idag har det vart dagislämning efter en aaaalldeles för tidig morgon. N vaknade jättetidigt å ville upp.. Så det var ju bara att rulla ur sängen å starta dagen.. Sen efter många om å men kom vi iväg till dagis, å sen iväg å lämna pappsen på verkstan, å sen har jag vart å handlat lite förnödenheter. (blöjor, våtisar å fika..) När jag kom hem fick jag hoppa in i duschen, å nu sitter jag här å andas lite innan jag ska ta tag i städningen. Sen ska jag hämta N på dagis, å hem å lägga henne. Sen kommer tanterna K & E å fikar här hos oss. Sen ska vi hämta pappsen från verkstan igen.. å.. *puH!* It just goes on and on..

Men det ska iaf bli trevligt med lite fika med tanterna.. :) Jag ska försöka hinna baka en kladdkaka tänkte jag, men vi får se hur vi hamnar i tidsplaneringen..

Nu får jag lägga på ett kol om jag ska hinna nåt mer innan dagishämtning..


N när hon var alldeles nyklippt för ett tag sen..


Amelie

Gud va stor hon ser ut på den bilden! Stora tjejen ju! Kramar



PUBLICERAT: 2010-01-29, 22:44:43 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: