Till start




Tack tack!

2010-07-26 20:24:03

Tack så mycket tant K å farbror A för de finfina kläderna..! Passade jättebra! :D

N älskar sina nya Rhodoskläder :)

Idag var första dagen för N på sommardagiset.. Lämningen hade ju inte gått så bra, hon hade gråtit massor. Men det hade gått över efter en stund, å sen hade hon känt sig som hemma tydligen.. Men hon var ganska glad när jag kom å hämtade henne.. Å hon var inte sådär sugen på att åka tillbaka. Så nu är det väldig peppning å bara tala gott om dagis igen, så att det inte blir några protester på onsdag. Hon hade inte ätit nånting, trots att det var hennes favoritmat, Spagetti & Köttfärsås.. :S Stackars liten. Men det blir nog bättre nästa gång.. Det får vi tro och hoppas.
Efter dagis gjorde vi lite mat å sen gick vi ut å lekte med A & H på gården. Barnen körde verkligen rejset, så jag tror dom sover gott inatt.. :)

Nu ska jag kika runt lite på nätet, sen ska jag göra ett glas oboy å sätta mig å läsa lite.. Skön avkoppling. :)


Tant K

Åh va bra det blev, passa ju kanon! :) Hoppas hon börjar trivas bättre på sommar-dagiset.. Kram


Amelie

Kläderna var verkligen superfina!



Jag förstår Nova att hon inte vill vara där, jag känner mig hemsk som tvingar Hugo att vara där men vad har jag för val? Jag kan ju liksom inte ta ledigt och förlora en massa pengar för att jag anser att fröknarna är dumma i huvudet. Tyvärr. Annars hade jag gjort det ögona böj!



Hugo somnade som en stock när vi kom hem. Två flaskor välling och sedan bums i säng ;)



PUBLICERAT: 2010-07-27, 10:32:15 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Therese - Hampus & Pontus mamma

sv: Jo, nu är de färdig vagnat för deras del... Men skulle de hända fler barn i framtiden så blir de ju nya vagnar då ; )



PUBLICERAT: 2010-07-27, 10:59:44 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Therese - Hampus & Pontus mamma

Skall väll egentligen aldrig, säga aldrig.. Men som de känns nu så har vi vagnar som täcker upp alla möjliga behov... Gott att kunna välja den vagn som passar användningen bäst. Känns vldigt meningslöst att ta syskonvagnen för att gå ut och leka, men ibland så blir åkbrädan för "rymningsbar", så en P&T kommer nog att vara kanon : D

Våra "små" pluttar åker ju inte så mycket vagn längre...



Har fixat nedräkningen, så nu vet du hur långt de är kvar tills tösabiten fyller 3 : D



Kram



PUBLICERAT: 2010-07-28, 08:53:02 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Therese - Hampus & Pontus mamma

Han väger allt 9540 och 71cm... Dock är ju kontrollen väldigt sen, blir ju 6 månader om en vecka, så frågan är om man inte får jämföra med 6 månaderskollen...

Hampus vägde 8,8 på 5mån och 9,0 på 6 månaderskollen...



Pontus feber börjar att försvinna och snoret börjar att minska på dem båda.. Håller tummarna att de skall försvinna snarast möjliga : )



PUBLICERAT: 2010-07-29, 16:29:33 | URL: http://nuppi.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: