Till start




Helgplaner

2010-07-01 22:36:27

Usch, nu fjällar jag.. Runt nacken, typ.. Där jag brände mig som värst på midsommar.. :S
Kliar som bara den oxå! *gaahh..!*
Men har insett att ikeas orm-skohorn har bra spetsar på "tungan"
som man kan klia sig med.. haha.. ;) Alla sätt är bra.. Eller? :P

Idag har det vart jobb å sen lotten. Älskling har skurat å högtryckstvättat fasaden, å N har badat i vattenspridaren. :) Mycket blött blev det, men det var skojjigt. ;)


Kallt kallt, spring spring, fort fort
Nästintill omöjligt att få en bild på henne när hon hade fått upp farten.. ;)


"Blåsa blåsblubblor!"


Lite bad en kväll på Gaddis
N å pappa påväg in mot stranden efter ett dopp..

Imorrn är det fredag, å först blir det jobb, sen hämta skruttan på dagis, hem å packa hennes väska, å sen ska hon åka med fammo & L till stugan på Dal. Hon ska vara borta sin första helg alltså. Utan mamma å pappa. Hur ska dom kunna överleva utan sin älskling (?!!) Men det kommer säkert gå bra, henne lär det inte gå nån nöd på iaf.. Så vi ska faktiskt passa på att roa oss lite. Med lite mera renovering hemma.. Haha. Å så ska älskling på gocart å jag på bio på lördag. Vi roar oss på var sitt håll med andra ord. Men det kommer bli toppenbra. Kära A ska ta med mig på kulinarisk upplevelse å prova nåt jag faktiskt aldrig ätit förut. Å sen, om jag inte typ spyr av maten, så är det tänkt att vi ska till VBG å kolla på Eclipse på bio. ;) Girls night out alltså. Å grabbarna ska ju gocarta å käka på Butler's är det väl tänkt. Jag vet inte så noga.. Jag ser mest fram emot min egen kväll.. haha.. ;P

Sen på söndag åker vi väl upp till Dal å spenderar dagen där å tar med oss skruttis hem igen sen. För på måndag är det jobb å skola å dagis igen..
Så ser planerna för den här helgen ut iaf.. :)

Nu ska jag försöka mig på att skicka efter lite framkallningar från en ny (för mig..) sida på nätet.. Får se om jag lyckas.. ;)


Amelie

Det låter som en väldigt trevlig lördag ni ska ha ;) Hihi. Det kommer bli toppen och du kommer bli överaskad över hur gott det smakar! (Hoppas jag!) Det blev jag i alla fall. <3



PUBLICERAT: 2010-07-02, 01:57:38 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Tant K

Låter som en riktigt trevlig helg :) Vad har ni för planer ikväll? Kram


liindblaads

äntligen e det veckans blogg på bloggen igen !anmäl dig eller din vän nu, så har du chansen att vinna en intervju och va med i min blogg



PUBLICERAT: 2010-07-02, 11:04:57 | URL: http://liindblaads.blogg.se/
Therese - Hampus & Pontus mamma

Skall erkänna vad de första var ; )

Fick absolut ingenting, men var så jäkla nöjd med skeden så..



Vad händer i helgen då??

Kram...



ps. var filmen bra, har ju inte fått respons. ds.



PUBLICERAT: 2010-07-08, 07:37:40 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Amelie

Haha ja visst värkar den bra! <3 Räcker över en av mina två spadar ;)



PUBLICERAT: 2010-07-09, 23:03:40 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: