Till start




En ny favorit..

2010-06-10 14:25:27

Japp, jag fick välja själv tillochmed. Det är min försenade födelsedagspresent från älsklingen..
Det blev en Casio Exilim EX-H15 :D 
 

Har inte hunnit kika igenom alla funktionerna än, men är allt himla nöjd hittills.
Diggar verkligen det svart-vita filtret, å vidvinkelzoom är ju fantastiskt bra.. :)




Två av bilderna jag hunnit
knäppa änsålänge idag.. ;)

Å det bästa är nästan att jag slipper hålla på å köpa batterier hela tiden..
Den här laddas i datorn. :)
Tummen upp för det!

Nu ska jag ställa mig å borsta färskpotatis, för våra middagsgäster kommer väl om en liten stund.. Då vankas det sill å potatis ( å köttbullar för sill-hatarna..) å gräddfilssås.. :) Nu är det sommar!


Amelie

gilla



PUBLICERAT: 2010-06-10, 14:39:54 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Haha de e FAN bonuspoäng på de! :D Haha!



PUBLICERAT: 2010-06-13, 11:21:13 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Åh fan va gött me pizza! :D

Det är faktiskt ganska ok med mig. Jag känner mig så konsitg bara. Det är som att jag är illamående. Men jag är inte illamående liksom. Känner mig fullproppad på något konstigt sätt. Men inte spyfärdig. Förstår du hur jag menar? Nej. Stefan kollar på mig som om jag är knäpp när jag försöker förklara. Men illamående är nog den befintliga termen som bäst beskriver hur jag mår.

Men vad säger du om att leka någon dag? Jag har ju ingenting som smittar iaf. För lyckas du få en släng av min sjukdom genom att umgås med mig, så är du fan grym ;) Haha. Puss



PUBLICERAT: 2010-06-14, 13:18:29 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: