Till start




Onsdagsmorgon

2010-06-23 08:15:01

Usch, idag vaknade jag med halsbränna.. :S Inget roligt. Proppade i mig Omeprazol, å den börjar nog så smått verka nu.. Äntligen. Kanske jag kan äta nåt snart..

Igårkväll hade jag jättesvårt att somna.. Vet inte om det berodde på att det var för varmt i sovrummet, att jag just legat på spikmattan å därmed fått ökad cirkulation (=piggare?) eller om det var för boken jag läste, som jag ju sträckläst till sista sidan.. (?) Klockan hann iaf bli efter midnatt innan jag somnade. Så jag känner mig lite smått sliten idag, faktiskt. Men det går nog över. Ska göra lite kaffe så fort halsbrännan gett med sig..
Kaffe å skorpor till frukost! ;)


Nyvaken, å tittar på TV

Synd att det inte var nån vidare sol å värme ute idag, så man kunde ätit frukost på balkongen.. :S Men det kommer väl.. Hoppas jag.

Nu ska jag iaf köra igång en tvätt till..


Amelie

Va fint det har blivit nu då! Och va fina kort på Nova ! Gillade verkligen det svartvita!

Gott med mat på ikea! Mumma! Själv tittade jag inte på brölloppet. Hade annat för mig :P



Ja men vi njuter åt er också ska du se ;) Ses nästa vecka? Puss



PUBLICERAT: 2010-06-25, 19:58:43 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: