Till start




8 maj - Ena foten i graven

2010-05-08 21:39:52

Japp, nu är jag officiellt lika gammal som tant K.. ;) Idag var det nämligen födelsedagen, men kan ju lugnt konstatera att efter 25 känns det inte som att man behöver fira (-s) nämvärt.. För jag har spenderat dagen med att gräva, kratta, bära, svettas, flytta buskar å lägga plattor ute på lotten. Men vi hann allt med liiite firande oxå, jag gjorde ju en tårta innan vi åkte, så den fikade vi på. :) Det var mums.


*Cheese*
N i sin älsklingskeps.. :)

Så här fint är det över Sylte såhär på födelsedagskvällen:



Tack för alla gratulationer! :D

Nu är det framstupa ryggläge i sängen som gäller.. Ska ju jobba tiiiiidigt imorrn. Börjar 6.30.. :S
Så det är dags att krypa till kojs nu.. *gäääsp*
Har ju vart en arbetsam födelsedag.. 


 


Amelie

Se där ja du jobbar idag. Roligt avslut på en födelsedag hörru :P Haha. Jag ska inte säga någonting jag jobbar idag med. Slutar nio men är inte hemma förän 23.20. jäkla bussfanskap!



Ringde dig ida, om du undrar så ville jag bara höra om du ville gå med mig ut med mongo. Inget viktigt :P



Man leker lite gran om man typ bara träffas XD Eller något :P



Ja men du är SÅ gammal nu! Hur gammal som hellst! ;) Men dont worrie! man är inte äldre än man gör sig <3



Va rligt att hon gillade kepsen. ;) Hon var ju adorable i den! ;) Like always. Puss på er hela familjen!



PUBLICERAT: 2010-05-09, 11:33:16 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Anonym

Skönt att du hejjar på mig :D Och ja! Tänk om vi tycker om att stå i julgransfötter och se gröna ut! Kan inte vi få göra de då XD



Jo men det är nog sant, jag tror att du är lika gammal som du är... :P Kanske några år yngre... Kanske som mig. Ja, vi är nog lika gamla du och jag ;) Det tror jag det. :P



Skönt att hon gillade kepsen och jag fick faktiskt skjuts av min underbara kusin :D Det var skönt. Så jag var inte hemma halt tolv.



*Sitter här hemma och ehm... pluggar... och tänker på dig när du jobbar. ;)*


Amelie

Ja men det är kanske så att vi möts halvvägs :P Det tycker jag låter som en bra tanke. Haha. Hoppas att du har haft det bra i alla dina fyllaår-händelser. Vi får också hitta på någonting för att fira din födelsedag tycker jag! :D



Jag har nu kollat upp när Euro vision går. Det är delfinaler Suck den 25 och 27 maj. Sedan är det den sbsoluta finalen den 29 maj. Vad tror du? Nu har vi ju sett på alla melodifestivalerna då får vi väl se på euro vision också? Vi kan ju liksom inte missa själva finalen eller? Är ni lediga då? Pussa



PUBLICERAT: 2010-05-14, 11:20:19 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: