Till start




Home alone

2010-05-14 11:48:29

Igår åkte mina älsklingar iväg, upp till Dal, å stannade över natten.. Så jag har varit heeelt ensam hemma(förutom katten dårå, men han bara sover å sover, så han är inte direkt nåt sällskap på nätterna..)
Men det har allt gått bra. Jag var jättetrött hela dagen igår, hängig å slö å så.. Å så blev jag ju bjuden till brorsan å Nattabi på filmkväll. Det blev New Moon. :) Stannade rätt länge, sen tog vi en sväng med vovvarna innan jag gick hem. Både Maski å Koodi ville följa med mig hem. Men jag tackade nej till erbjudandet om sällskap över natten. Ångrade mig lite när jag satt här helt ensam om natten, men gick å la mig å läste istället. Stensomnade å vaknade vid halv tio idag. Det var skönt med en ordentlig sovmorgon faktiskt. :)

Nu ska jag gå å göra mig en matlåda. Börjar jobba 13 nämligen.. Å älsklingarna har inte kommit hem än, så jag lär väl inte få träffa N förrän imorrn på mina lediga timmar.. (delad tur, ledigt mellan 12-17) :S Men men.. Dom har det roligt hos fammo å L i stugan, så det får jag ju unna dem. ;)

I onsdags var det "tjejkväll" med mina tjejjor, som hade en överraskning till mig, som en födelsedagspresent. :) Middag på NewPlace å en finfin present. Tack för en jättetrevlig kväll! ♥

Dessutom fyllde ju H 2 år (Grattis grattis, igen!) i onsdags, så det är kalas på söndag för honom. :) Ska bli roligt, men vi måste komma lite sent, för jag jobbar ju till 15.30, å kalaset skulle börja 14.. :S Så typiskt. Men men.. Vi kommer iaf å firar honom lite. :)

Nej, nu får det bli en kopp kaffe oxå, känner att jag håller på att slöa av lite.. :( Inte bra när man ska iväg å jobba.. Men lite kaffe hjälper nog till.. ;)


Amelie

Fan va du jobbar då! När är du ledig så man kan hinna träffa dig tro? ;) Pussa



PUBLICERAT: 2010-05-14, 12:15:26 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Haha jag tycker typ att du jobbar jämt XD Men men. Det låter bra att vi hinner ses nästa vekca :D Och ännu bättre att du kunde alla ESC-kvällar :D Jag har bokat in det med Stefan tom. Så han har Hugo oavsett om vi är här eller hemma hos er ;) puss



PUBLICERAT: 2010-05-15, 18:54:01 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: