Till start




Kalas

2010-09-26 23:43:40


Mitt hjärta på kalas


Birthdayboy blåser ut de två ljusen på tårtan :)

N ville gärna gå på H's kalas idag. Redan 7.30. Men det tyckte inte jag, så jag har vart världens jobbigaste mamma idag å tjatat om "sen, senare, snart, om en stund.." heeela dagen. Men till slut stog jag inte ut längre, så vi gick dit lite tidigare. Vi var först. Inte så konstigt en halvtimme innan kalaset skulle börja.. haha.. ;)
Det var full rulle. Massa barn, massa socker, lite gråt då å då, fina presenter å god tårta.
N var jättetrött när vi skulle gå hem, det var nog lite jobbigt att vara på barnkalas.
Nu sover hon gott sen 20, å A har vart här å kikat på ytterligare 2 avsnitt av VD ikväll. Å jag får väl erkänna, att nu börjar det likna nåt.. ;) Snart kanske den är/blir bra, tillochmed.. :P

Har en konstig känsla i kroppen nu.. (?) Vet inte vad det är. Hoppas inte jag håller på å bli sjuk bara.. :S
Å baconsnacks ger en dålig bismak i munnen, så nu ska jag borsta tänderna å gå å lägga mig..


Therese - Hampus & Pontus mamma

Man tackar, man tackar ; D

Blev som sagt skéta nöjd...



Får nog dröja med Hampus stol till våren då de är för kallt att stå på balkongen nu..



PUBLICERAT: 2010-09-27, 13:07:23 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Amelie

Haha när jag kom hem så pussade jag på Stefan innan jag gjorde någonting. Och hans enda kommentar var "du måste borsta tänderna!" Så jag kan tänka mig att baconchipsen inte luktar så gott heller ^^


Therese - Hampus & Pontus mamma

Tack Marita : )

Jonas är faktiskt redan hemma och har båda killarna i duschan och kladdkaka gräddas i ungen.. tröstmat ; )



Nu tror jag att jag kommit på vad det är med Hampus. Han har ju alltid varit en funderar kille och när jag frågade om vi skulle gå ut så ville han inte, "rädd bilen mamma", "köra på mig", "inte fånga". Så antagligen har han fått mardrömmar om att bli påkörd av bilar och att han skall bli fångad. Är precis de som händer i nya Tingeling filmen, Tingeling blir tillfångatagen och de andra älvorna är nära på att bli påkörda. Så nu tittar vi inte på den på ett tag..



Tycker så synd om honom : (



PUBLICERAT: 2010-10-01, 14:51:18 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Amelie

Haha ja men det är ju så man känner sig. Och det där med "botten" funderade jag på länge. Vad heter det liksom? Toppen och... botten? Fast det låter bättre med toppen på kroppen än botten på kroppen Men uppenbarligen förstod du vad jag menar. ;)

När slutar du imgn? Och när börjar du på måndag? Tänkte om det inte blir för sent imgn, så kanske vi hinner med ett avsnitt innan det blir sängdax? Jag ska ju också til skolan på måndag så det får ju inte bli FÖR sent bara... :P



PUBLICERAT: 2010-10-02, 22:57:08 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Therese - Hampus & Pontus mamma

Jo han kan allt tänka så långt när han är vaken och allt, men de är på natten alla tankar snurrar för honom. Han berättar ju utan promblem att de går bra och att bilen stannar osv, men när han sover så kommer de mer.

Ligger även mycket med sparation för honom, att man inte skall gå ifrån, lämna osv, men de skall tydligen vara väligt vanligt att de kommer en sådan period och nu kommer Hampus. Har ju aldrig varit blyg för andra eller blivit ledsen när man gått för att göra något, men nu kommer den...

Får bara hoppas att de går över snart : )



PUBLICERAT: 2010-10-03, 09:40:34 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Amelie

Ja men det gör vi! Jag kom på i morse att vi ska ju på kalas idag så jag kommer nog vara ganska trött jag med! Haha så det passar mig ganska bra ändå att du inte orkade. :P Men vi kanske kan ta det en dag i veckan här då? Hur ser den ut för dig? puss



PUBLICERAT: 2010-10-03, 11:06:14 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Haha jasså luktar den illa XD Jag åkte i den igår och kan väl inte säga att jag reagerade på någon lukt i alla fall men vem vet... ^^

Söta de är!



PUBLICERAT: 2010-10-03, 21:45:05 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: