Till start




I promised you pictures..

2011-02-21 23:04:07


N fick en tingelingklänning i julklapp.. :)
 
LillaHallen-renoveringen

Huvudfotingarna har börjat dyka upp på teckningarna. Detta är en bäbis. Som hoppar.
Men det ser ju alla, så det behövde jag ju inte skriva.. haha.. ;P

Vi var å matade fåglarna på Spikön.
Tillsammans med mobblo å tanten. ;)

Vår finfina pälskling försöker ta en lur på strykbrädan

Hittade kameran idag. Den låg i bilen. Sedärja.. Blev nog kvar efter vår tur till Spikön.
Idag har vi vart på Överby en sväng, sedan blev det bäbis-sniff med lilla R. N & H körde rejjset i typ 5 timmar. Jag lindade in A & R i sjalen, så hon kunde testa den lite. Vet inte riktigt vad hon ansåg om det hela.. haha.. ;) Lilla R verkade stortrivas iaf. :)
Efter det blev det en tur upp till mommo oxå. Sen stenslocknade N på soffan fem över åtta. Det är ovanligt. Hon är rätt envis med sina kvällsrutiner annars, så hon måste vart typ utmattad..

Nu ska jag svara på lite sms, sen blir det sängen för min del. Imorrn är det ledig dag, igen. Skööönt. Behöver tänka på å göra nåt annat än jobbet å jobba.


Amelie

JÄTTEFIN huvudfoting! Och jag älskar bilderna med tingelingklänningen (syftar även på den andra du la upp på FB).

Jag tyckte iofs att det var lite tight med sjalen, men man vänjer väl sig. :P Och du som stod å tjatade "dra åt mera" "dra åt hårt" ^^ Så det var ju det jag gjorde och ja, resultatet blev ju hårt! :P Haha. Tusen tack för hjälpen i alla fall och den kommer att användas eftersom R verkade gilla att vara i den som sagt. ;)



PUBLICERAT: 2011-02-22, 19:26:41 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Haha ja det blir ju lite varmt för honom XD Men stinkypyjamasen är underbar! Jag älskar den! ^^ Och den passade ju redan om jag viker upp mudden på benen. ;) Härligt.



PUBLICERAT: 2011-02-27, 21:23:39 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: