Till start




*hmpf*

2011-03-18 13:44:05

Tji fick jag. Förra inlägget hette vårväder, vad ska man döpa detta till då? "Helvetesjävlaskitsnö?" eller kanske "Den som beställt mera snö kan dö!"? Är så dödligt trött på all snö nu.. Men det verkar inte vara bara jag (enligt FB iaf..) Humöret gick i bott när jag vaknade av N som hoppade i sängen å ropade "Mamma, det SNÖAR! Igen! Hurra!"

Men jag har iaf gjort mitt bästa för att få ut nåt av den här dagen.. Har tvättat 3 maskiner tvätt, den fjärde rullar nu.. Har plockat ordning i sovrummet, vikt in en massa kläder, plockat iordning å gjort fint på byrån. Jag har sorterat N's kläder, plockat bort sånt som är för smått (Hon har ju tillväxtspurtat, å helt å hållet hoppat över strl. 98 :O så allt i 92 å 98 hamnar i källarn nu) sorterat hennes pussellåda, ställt iordning på hennes hylla, å på hyllan i vardagsrummet. Å så har vi packat hennes väska, för hon ska åka till farmor å L sen. Nu är älskling iväg å köper pizza, å sen blir det jobb hela kvällen. Så den här tråkiga dagen blev iaf inte helt bortkastad.
Under hela dagen har N's nya favoritfilm rullat i bakgrunden. MoraTräsk. Jag börjar känna mig lite träskhjärntvättad.. :S Nån annan som känner igen sig?

*nynnar på yllesången*

(Känner mig faktiskt lite duktig, å faktiskt känner jag mig VÄRD den här pizzan..)

Ska bli roligt att få min nya arbetsrock oxå, nåndag. :) Har beställt 2 nya, en lång å en kort. Den långa är superskön, svart å finfin med brodyr som kära Plupp fixat. :) Den blir det ikväll.. Den korta ska oxå broderas.. Är riktigt nyfiken nu..

Nu kom älskling med min pizza. :D





..å det snöar. igen.

Boomchicka boomchicka bom bom bom!



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: