Till start




Påsksöndag

2012-04-08 21:57:19

Idag har vi varit hos mormor på påskmiddag. :) Det var trevligt å god mat å massa bus med små skitungar. ;D Nova ville inte gå hem, men fick locka henne med att hon ju faktiskt ska få gå på cirkus med mormor imorgon, å då måste både hon å mormor sova ordentligt så dom är utvilade. ;)

Nova ville såklart vara påskekärring, "som jag har varit alltid på påskarna mamma" :) Så det fick bli till å rota fram en gammal kajalpenna, så hon kunde få prickar på näsan.


Busig påskekärring ;)

Å så frågade jag henne vad Mio skulle vara då, skulle han vara påskgubbe?
Svaret blev:

"Nej mamma! Han ska ju vara påskharen!"
Så så fick det ju bli. Världens sötaste påskhare..!

Dessa två påskjyckar var oxå med å firade.. :)



Vincent fick påskägg av den lille påskharen. :)

Imorgon får vi inte glömma att gratulera tant Kim som fyller år.
Å så blir det ju cirkus för Nova å jag å Mio ska försöka komma ut på en promenad tänkte jag..

Nu ska jag hänga upp tvätten jag tvättade förut, sen blir det bums i säng. Nova har ju kommit insmygandes nu tre nätter i rad, å jag sover så dåligt med en virvelvind intill mig, fötter i ansiktet, knän i revbenen och fingrar intrasslade i mitt hår. Men ändå är det så mysigt, på nåt sätt.

(Have I gone mad?
Nä, det är ju min älskade unge.
Man offrar gärna lite sömn för att få vara lite tröst efter en mardröm
eller bara lite gos mitt i natten.. ♥)


Cissi - Ensamstående till snart 3 barn

Åh vad roligt att du skrev, nu kan jag följa dig även här :)

Otroligt fina barn har du!!!



PUBLICERAT: 2012-04-12, 21:05:06 | URL: http://nathaliesochleosmamma.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: