Till start




Fullt upp

2012-07-14 23:04:49

Ja, de senaste veckorna har vi verkligen sysselsatt oss. Har varit massor ute på lotten å njutit när mormor har haft semester. Grillat lite, slappat å blivit blöta i regnet. ;) Sen har vi hunnit med Innovatum med kompisarna Hampus å Pontus ju, Universeum, bada i Sjölanda, leka med kusin Vincent, förkylning, fika vid slussarna å säkert en massa annat som jag inte kommer på nu på rak arm. Men roligt har vi haft iaf. :)
 
En "tråkig" sak vi upptäckte häromdagen var att den sittdelen vi så smart tänkt ut skulle passa på barnvagnschassit, passade inte alls. :( Men snälla familjen Lindskog säger att de vill låna ut hela vagnen till Mio ändå. Dom är så snälla. Så det får bli ett vagnsbyte här nåndag, så lillskiten kan få sitta upp, så kanske han trivs lite bättre i vagnen framöver.. Å på tal om familjen Lindskog, så är det ju Therese's födelsedag idag! Massa grattis till en av de finaste vännerna som finns!! ♥ Kraaaaaam!
 
Nu orkar jag inte skriva mera.. Har varit väldigt dåligt med sömn den här veckan, Mio har varit gnällig å förkyld å vaknat på nätterna, å Nova har varit lite hängig men inte sjuk, men allmänt gnällig bara. Så med tre timmar/natt i snitt så börjar jag bli lite seg i kolan nu faktiskt.. Har en massa saker som jag vill göra, bland annat lägga ut en massa grejjer till försäljning, men jag orkar å hinner helt enkelt inte. Kanske imorrn på dagen, om barnen kan låta mig sitta en halvtimme eller så (sammanlagt under dagen..).. å så vill jag scrapbooka lite, å så beställa hem bilder å röja på mitt linneskåp där kaoset är ett faktum. (Det är farligt med tomma ytor, dom fyller man fort med skit.. :( Iaf jag..) Vika om kläderna i klädkammaren å plocka iordning därinne, kolla igenom Novas byrå, finns nog gott om försmå kläder där nu igen, å en massa annat. Men tiden å orken måste finnas oxå. Men framförallt skulle jag vilja orka umgås lite mer med mina vänner. Men men.. Livet kommer emellan, å det gäller att få vardagen att funka..
 
Nu får ni stå ut med lite bilder istället.. ;)

 
Kändes tryggt att sova med en dinosaurie i handen tyckte Mio. ;)
Nova fick ÄNTLIGEN se RIKTIGA hajar. PÅ RIKTIGT!
Svettigt i regnskogen. Å trångt.
Universeum är INTE byggt för barnvagnar. Det är inte anpassat för en massa folk heller, vi spenderade en tredjedel av tiden att köa till hissarna. (som var yttepyttesmå å knappt rymde två barnvagnar..) :S Men annars så var det ju ett toppenbesök tyckte Nova, som älskar både dinosaurier å hajar. :)
 
Nova å Vincent på promenad ~ Nova, mormor å Mio läser tidning i hammocken
 
Svenskt sommarväder?
Sötnosar!
Smile and the whole world smiles with you!
Försökte scrapbooka lite häromkvällen. Fick en assistent.
Men honom ska jag avskeda, för han var inget bra på att
jobba.. Haha..
Hampus & Nova
vid slussarna
 
 
 



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: