Till start




Tråk tråk tråk..

2008-04-17 16:04:12

Jisses, vilken tråkig dag.. !
Har inte lagt två strån i kors idag för att det skulle bli trevligare heller iofs.. Ska nog ringa mamma nu när hon snart slutar, å se om hon har nåt kul att erbjuda..
Har iaf gjort lite nytta. Liiite. Har tvättat två maskiner tvätt faktiskt.. *duktig* Men mer än så tänker jag nog inte anstränga mej idag..

Å älsklingen bestämde sej för att åka till sina morföräldrar å hjälpa dom klyva ved.. (!?) Lät inte särskilt lockande, så jag valde att stanna hemma å ha lite mera tråkigt..

Igår var det oxå en potentiellt tråkig dag, men tack vare mina kära vänner så vände det snabbt. Först var jag med Kim å Elin för en fika på stan.. Trevligt. Sen tvingade jag älsklingen att skjutsa mej till Noomi, så vi kunde ha tråkigt ihop.. Men det blev inte så tråkigt ändå, som tur var.. =) Blev där hela kvällen å vi hade himla trevligt faktiskt. Massa socker å kaffe, å glass, å smörgåsar.. Haha.. Å bäbisprat såklart.. Svårt att prata om nåt annat ju.. =P
Efter att älsklingen å brorsan var färdiga på körskolan (handledarkurs-grej..) så hämtade dom mej. Snälla pojkar.. =)

Hmm.. är hungrig kände jag nu.. Får röra ihop nån mat istället för att sitta här..



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: