Till start




Mer än tre månader..

2008-08-27 10:39:41

Ja, nu har N passerat 3-månaders-strecket (den 24:e..) å det bara rullar på i överljudsfart känns det som. *lite halvpanik* Samtidigt som man vill att dom ska vara små söta bäbisar hela tiden, så försöker man hjälpa dom att utvecklas å man blir sååå glad när man ser ett nytt steg i utvecklingen. Samtidigt som man nästan gråter för att man vet att hon inte kommer vara bäbis för alltid.. Jag är verkligen kluven där alltså..

På torsdag är det dags för BVC igen, å för SPRUTAN. =( Vill inte att dom ska sticka min lilla sötnos i benet å det gör säkret ont å hon kommer säkert att gråta, å då kommer säkert jag oxå att gråta.. Tror att N's mormor kanske kan följa med, så får hon vara den starka å hålla lillan när det är dags, så får hennes mesiga, gråtandes, töntmorsa gå ut så länge.. Hoppas bara att hon inte blir dålig av sprutan. Dom kan ju få feber å så.. *vill inte*

Idag har lillan sovit jääääättelänge. Hon somnade vid 22.30 igår, å vaknade alldeles nyss (10.30 ungefär..) det är många timmars sömn det.. =) Det är underbart, å jag njuter verkligen nu, för jag vet att det kan ändras när som helst.. Men nu har vi haft det såhär i flera veckor, så man har ju blivit lite bortskämd.. haha.. =)
Nu ligger hon därinne å pratar för sej själv i spjälsängen.. Låter så roligt. Lilla sötnosen..


Theresia

Nu har jag varit här och uppdaterat mig lite. ;-)



Japp jag ska gå valideringen. Börjar imorgon. Nervös och förväntansfull. Ja du har rätt i det där med klasssammanhållning. Men det får gå ändå.



Vilka fina bilder på familjen. Den, där hon ligger i er säng och funderilurar, var supersöt.



Känner så väl igen mig i det du skriver om att man vill att lilla bebisen ska fortsätta att vara bebis för alltid. Så kände jag också, med det har enna gått över nu. Det är så roligt att se honom leka och ha roligt på ett annat sätt nu än när han var bebis. Nu är han ett lyckligt litet barn.



Första sprutan var hemsk. Han blev lite rädd för sticket och skrek massor. Hade ont efteråt också. Men de följande där efter har gått bra. Jag har försökt underhålla honom med något samtidigt, och han har knappt märkt av sticket.



PUBLICERAT: 2008-08-27, 12:57:27 | URL: http://theresia-marissa.se
Lisan

Sådär ja. Uppdaterad. Jag har ju inte något lika sött som du att visa upp och prata om på min blogg, så lite handicap borde jag få...:) Mår ni bra? Bebben efter plågsamma sprutan med?

kram



PUBLICERAT: 2008-08-28, 23:25:28 | URL: http://miniliza.bloggspace.se

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: