Till start




Dopbilder å lite annat..

2008-08-20 19:52:35

Nu var det ett tag sedan jag skrev nått här.. Vet inte vart tiden tagit vägen, känns inte som att jag gjort så mycket men dagarna bara rinner iväg ändå.. (?) Har iaf hunnit fika med både Noomi å Therese å deras småttingar. Å faktiskt så har jag hunnit lägga in bilderna från dopet i datorn.. =P Så det får bli några bilder här nere sen..
I helgen var vi på Smögen faktiskt. Det var jättemysigt. Vi fick tillochmed fint väder..! Helt otroligt när det har regnat i princip nonstop i flera veckor..

Jag förstår nu när alla sagt att när man får barn så har man ingen tid längre.. Borde ju hinna så mycket när man är hemma hela dagarna, men det går bara inte ihop.. Jag har försökt slå in bröllops- å dop-presenterna å det har tagit TRE dagar..!! Har hunnit sätta en tejpbit då å då eller skriva lite på ett kort.. Men nu är det äntligen färdigt. *pusta ut* Hann plocka lite på vardagsrumsbordet idag, men det vägdes upp av att jag hällde ut en hel flaska med sköljmedel i badrummet.. *suck* Hann inte ens torka upp det med en gång..

Är så sur på TTELA oxå.. (lokaltidningen) ..som bara kom en dag (av sex..) förra veckan å som inte kom i måndags eller idag heller.. *sura* Så jag ringde till prenumerantservice (IGEN..) å dom ska lägga på några dagar på prenumerationen som kompensation.. Bäst för dom det. *hmpf!* Ska bli intressant å se om det kommer nån tidning imorrn.. Var ute förut å satte en lapp med både namn å lägenhetsnummer på brevlådan. En stor lapp. Så kanske han inte glömmer bort mej imorrn..

Åh, jag tror att det kanske eventuellt är tänder på gång.. Nova har varit extremt kinkig å gråtig hela dagen å velat äta ungefär en gång i timmen.. Å sovit en hel massa.. Å däremellan har hon gråtit å jag har inte fått lägga ner henne alls.. Liten stackare.. Tyckte mej se nåt lite vitt i underkäken förut.. Får väl se om det blir bättre eller om det blir feber å grejjer.. Inget roligt iaf.. =(

Men älskling har iaf bytt packning i toastolen, så nu läcker den inte längre.. Nåt att glädjas åt iaf.. =P

Nu ska jag försöka få färgat (eventuellt blekt.. igen.. ) håret, innan klockan blir förmycket..
Här kommer bilderna:


Tommy, jag, Kim, Nova å prästen
i Lextorpskyrkan



Nova å mamma.. =)


Nova i sin finklänning å tant/fadder Kim


Mormor, morbror Kim å Natalie
Nova, mamma, pappa


Ögonfärgen blir nog efter pappa (blå..)




SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: