Till start




Alla hjärtans dag..

2008-02-14 20:44:02

Dagen har rullat på.. Jobba först, sen hem. Kim kom förbi en snabb sväng, ville ha lite hjälp med håret.
Sen när Kim gått, somnade vi på soffan.. *oopss..* Visste inte att jag var så trött, men d räckte att sträcka ut sej med en filt, så var d kört.. Men d var skönt faktiskt.. Behövdes nog. Hoppade ju över fikarasten på jobbet för att hinna duscha min kontaktperson. Inte så bra, men hinner ju inte annars.. :( Men d var säkert därför som jag var så trött sen. Jobbade tre timmar mer än jag är van vid oxå, d gjorde säkert sitt till.
Efter tuppluren fick vi lite dåligt samvete att vi inte fått nåt gjort, så vi tog en promenad. Gick till affären, köpte lite fikabröd å gick hem till mamma å allahjärtansdag-fikade..

På tal om allahjärtansdag.. Nej, förresten, jag ger mej inte in på d.
Hoppas att alla har haft en trevlig dag, men glöm inte att vara "hjärtliga" alla dagar på året..! Ta vara på varandra! *hugs and kisses for everyone* ..everyday. :)

Imorrn är d dags för revy.. Vi ska gå å se "Brôt å bôs" imorrn kväll.. Ska bli kul. Fått biljetter av mamma i julklapp.. :)

Nu ska jag nog försöka få nåt gjort. Eller så blir d soffan.. hmm.. Svårt val. Inte.. :P Soffan it is. :)

image6
*puss på min älskling*



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: