Till start




Nu var d över..

2008-02-17 21:21:31

Nu var den lediga helgen över.. Suck. Vart tog den vägen? Imorrn är d måndag. Igen.

Men nu har nedräkningen startat.. Bara tre veckor kvar tills man får ledighet. Lååång ledighet. Ska bli både skönt å säkert mycket tråkigt att gå hemma de två sista månaderna innan förlossningen.. Trivs ju på jobbet, så d är ju lite surt att "behöva" sluta.. :( Men känner själv att d ska bli skönt att vila mera. Å d verkar som att man behöver d. D är många som pratar av erfarenhet som påpekar att d är skönt att vila innan förlossningen, å innan bäbisen kommer..  Dom har säkert rätt.

Idag försvann hela dagen i ett nafs.. Vet inte riktigt om vi fått nåt vettigt gjort faktiskt.. Var hos mamma å käkade, sen en sväng till Tommys mormor å morfar.. Sen till blivande farfarn ute i Upphärad.
Sen var d änna dags att gå å lägga sej när man kom hem.. Men hamnade ju här, som vanligt. Internet är ju smått beroendeframkallande, har jag märkt.. :P
Tänkte invänta att Pyret lugnar ner sej lite, för d är ingen idé att gå å lägga sej före dess... Blir bara en massa spring på toa om jag lägger mej ner. Så jag fördriver lite tid här så länge..

Imorrn verkar d bli fika med tant Kim.. :P Sen är d jobb som gäller hela kvällen..

Får väl slappa lite på soffan tills jag blir för trött..


Anna

Haha, jag satt oxå uppe o väntade tills bebis skulle lugna sig i magen, det går inte o lägga sig när h*n sprallar så! ;) Ha de gott! Kram Anna



PUBLICERAT: 2008-02-18, 09:40:55 | URL: http://niomanader.blogg.se

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: