Till start




Onsdag eftermiddag utan "måsten"..

2008-02-13 14:20:55

Ja, nu är man hemma efter en (relativt kort) arbetsdag.. jobbade bara till 12, men d blev lite stressigt att hinna till barnmorskan där jag hade tid kl. 13.00.. Men jag hann. å Tommy oxå.. D var mätdags och så fick vi lyssna på bäbisens hjärta igen.. D är riktigt spännande. :) 28 cm i vecka 28, å 150 i hjärtrytm.. Å mina värden var oxå bra.. Så allt är bra.

Försäkringskassan bombaderar mej med brev å blanketter.. Jisses. Dessutom ringde en handläggare därifrån i måndags.. D verkar riktigt komplicerat d här.. Man ska ju inte tro att d bara är att skaffa barn i den här världen.. D är en HEL MASSA pappersarbete innan bäbisen ens kommit ut ju. Men men... Får väl sätta mej å ta tag i d nån dag. Å en hel massa telefonsamtal att ringa.. ujuj. Måste verkligen ta tag i d här nu..

Måste egentligen städa oxå.. Suck. Men har ju lovat mej själv att jag inte ska ha en massa "måsten". Hmm.. Borde städa. Ja. Jag borde städa lite.. Men får se vad jag orkar ikväll.. Har lovat mej själv att inte pressa mej så mycket längre, utan om kroppen vill vila, så ska jag lyssna till den. D är nog bra tror jag. Har en förmåga att överanstränga mej i vanliga fall, men nu är ju tid att ta hand om sej själv (å bäbisen) så jag måste nog fundera ut ett bättre sätt.

Nej, nu ska jag göra lite mat istället, så att d finns när älsklingen kommer hem. D blir kyckling idag... Mums. :)






Mina sötnosar.. :)
(utan inbördes ordning..)


Elin

sååååå gott! =)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: