Till start




Pappersarbete..

2008-02-22 09:05:13

Känns som man jobbar på kontor när man sitter timme efter timme å fyller i blanketter å frankerar kuvert som ska skickas hit å dit å överallt.. Försöker hitta min beräknade årsinkomst nånstans oxå. Inte så lätt som man kan tro när man håller på att drunkna i papper.. (!) Dessutom upptäckte jag att lönekontoret fyllt i fel slutdatum på mitt vikariat, men jag ids inte bry mej. Ändrade med en bläckpenna direkt på originalet. Hinner aldrig få iväg blanketterna i tid annars.. Hoppas dom godtar det.

Leif var här igår å satte upp garderoben. SÅ fint så fint.. :) Inte riktigt klart än dock.. Lite justeringar å så.. Å sen måste vi köpa inredningen till den oxå, för d har vi ju ingen än.. Men skönt att den är uppe på plats istället för att ligga på golvet å skräpa.. Ska ta en promenad till containern sen å slänga alla kartongerna (om d inte börjar regna då förstås..) tänkte jag.. Får gå vägen förbi en brevlåda å posta alla blanketterna oxå.. Om jag lyckas fylla i dom.

Nu får jag nog äta lite frukost, för d kurrar i magen..



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: