Till start




Surt sa räven..

2009-08-28 20:40:30

Ja, jag skrev ett långt inlägg igår om vår dag, men det gick inte att publicera. Surt. =S Så här kommer en snabbrepris:
En vanlig torsdag, inget särskilt utöver det vanliga.. Handlade (N fick tunika å nya leggings) å lunchade på Briggen. Sen handla lite mera på Willys.. Sen åka hem, leta efter lediga jobb, hittade tre. Skriva personliga brev, å sen gå å lägga mig.

Idag höll vi på att få spader på varandra här hemma. Det var dåligt väder, så jag var ju inte sådär jättesugen på att gå ut. Men vi behövde gå en sväng till containern, för jag hade totalt tröttnat på en överfull återvinningspåse som stog i hallen. Å en säck med skräp på balkongen. Så på med regnkläder å regnskydd å iväg.. Duggade mest när vi gick. Efter containern bestämde sig älskling för att gå hem å göra chokladpudding som vi kunde äta när vi kom tillbaka. Jag å N gick en sväng till i det tilltagande regnet. Förbi affären för att köpa lite choklad till mig, å cocacola till älskling. Det är ju trots allt fredag idag.. =) När vi skulle gå hem från affären så öppnade himlen sig. Jag blev pisseblöt, rent ut sagt. Å N blev så nyfiken på regnet å tröttnade på att sitta i vagnen, så det var bara att släppa lös henne.. Tänkte att hon lika gärna kunde gå, å så kunde vi stanna till lite på lekplatsen å gunga å skutta i vattenpölar, för vi var ju ändå blöta. Så det gjorde vi. Å när vi kom in igen så var jag totalt genomblöt. Från topp till tå. (Note to self: köpa regnkläder!) N var knappt fuktig, fast håret var ju helt blött, för hon vägrade ha luvan på sig ute.. När vi kom hem blev det middag, pasta carbonara, en av N's favvisar.. =) Å sen har vi mest slappat idag. N's mormor kom förbi med lite bullar förut, så vi fikade å så lekte vi lite koja å läste böcker.. Älskling gjorde iordning köket under tiden. Skönt att slippa imorrn.

Så nu är det läggdags för N snart.. Å så ska vi väl slappa på soffan resten av kvällen.. Hör att det är SaganOmRingen på tv nu.. Om det inte finns nåt bättre så får det väl bli att se på den..

Imorrn ska jag nog försöka få tillbaka kameran från brorsan.. Så det kan bli lite bilder här på bloggen..

GodNatt!



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: