Till start




1:a december 2009

2009-12-01 13:36:56

Ja, nu är det första dagen på sista månaden för det här året.. Ojoj, det har rusat iväg det oxå. Känner hur pensionen närmar sig.. :S Å N bara växer å utvecklas mer för varje dag.. Snart är hon *gulp* tonåring.. *svimma lite* Men hoppas att jag hinner hänga med å njuta lite innan dess.. Att tiden imellanåt går liite långsammare så man hinner njuta.. :)

Idag skiner solen, för första gången på ett par veckor. :D Himlen är blå, å det är kallt, men solen skiner! *tummen upp* Var, nästan, en fröjd att cykla till dagis imorse. Men insåg ganska snabbt att det nog är slutcyklat snart, för det var snorhalt hela vägen.. :S Vill ju inte vurpa omkull med N bak i cykelstolen.. :( Får nog bli en snabbutryckning snart å hämta hem Fiestan, så vi kan ha den framåtillbaka till dagis över vintern. Insåg dessutom i morses att det var typ ingen luft kvar i bakhjulet på cykeln. Å inte kunde jag hitta nån cykelpump heller. Den är väck..

Å på tal om försvunna saker, så har jag haft en riktigt borttapparperiod ett tag nu.. :S Hittar ingenting. Fick brev från a-kassan att jag måste komplettera uppgifter, men är SÅ säker på att dom redan fått de papprena, å när jag skulle kontrollera det, så var dom borta. Försvunna. Har lyft å vänta uppåner på hela lägenheten, men hittar dom inte. :( Å med en hjälpsam dotter som man har, så kan man bara leta när hon sover. Men jag har gett upp för en stund nu. Sitter med en kopp the (pås-the, som jag inte ville ha. :S Ville ha lösthe, men alla mina "silar" är borta..) Dessutom har jag skrivit en lista på alla jobb som jag sökt den här månaden. Men den är borta. Å jag VET att jag har en julkrans att hänga på dörren, men kan ni gissa? Den är borta.. *suck suck å åter suck* Men men.. De dyker väl upp snart, hoppas jag.. Ska ta å leta, ordentligt, en gång till ikväll när N lagt sig..

Nu ska jag börja med lunchen tror jag.. Det får bli sill å potatis idag, har inte ork med mer än så.. Om jag nu inte förlagt potatisskalaren eller nåt sånt.. Hade inte förvånat mig idag.. :S

Ha en bra dag i solskenet!


Tant K

Låter som en riktig kanon dag med alla borttappade saker.. ;) Du glömmer väl inte bort att hitta hit på fredag? påminna.. Kram


Marita

*tant K ->* Nej, jag lovar att komma.. Om jag inte förlagt huvudet tills dess.. :S



PUBLICERAT: 2009-12-01, 20:42:58 | URL: http://stjaernfall.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: