Till start




Livstecken

2009-02-19 16:31:14

Yes, I am alive..!
Överlevde operationen. Allt är bra. Tänkte bara lämna ett litet livstecken här..
Är hemma å ska ta blodförtunnande medel i fem dagar å låta bli att lyfta lillan.. På två veckor..!
(hmm.. undrar hur det ska gå, hon är ju en liten bärfis?)
Sjukskriven i två veckor.

Lillan är på promenad med sin mormor nu. I snöstormen.

Här är lite bilder.. Ni som är känsliga får väl blunda eller nåt..


Omplåstrad
(ignorera bristningar å blekhet å andra komplex, tack)
 
Å här är dom jäklarna som plågat mej.. =S
Men nu är dom utanför kroppen.. *mohahahaa* (elakt skratt)
Å dessutom är jag en gallblåsa fattigare. Men det gör inget.

Nu kom dom in igen. Får bli en fikastund nu. Å gos med mitt lilla monster.. =)


Anna m. Leo&Lovis

Åh, så skönt att ha de där "bumlingarna" på utsidan! Ser ut som små harskitar ju asg !! Hmmmm, inte bära lillfisan på 2 veckor...då får du se till o krypa på golvet nu då istället ;) Krya på dig!! Kramkramkram!



PUBLICERAT: 2009-02-19, 21:43:00 | URL: http://niomanader.blogg.se/
Therese & Hampus

Det var många små jäklar. Nu får du peka på dem och skratta hånfullt på dem varje morgon.HAHA

Såg på 3:an här om dagen att man gjorde bröst op genom naveln, så nu har jag kommit på dig ;P

Hoppas att du läker snabbt och att vi snart kan ses. Massa krya på dig Kramar



PUBLICERAT: 2009-02-20, 08:29:45 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Mimi

Oj, måste jag säga, inte konstigt du har haft ont!



Jag är som du, passar på att göra allt medan den lille är borta, men när det inte finns mer att göra, ta det lugnt! Läs en bok, serietidning, slumra på soffan. Sånt uppskattar jag som bara den iaf. :D



Kram och hoppas du kryar på dig snart!



PUBLICERAT: 2009-02-21, 08:51:54 | URL: http://www.mimiamelie.wordpress.com
Michis

Jag operarade också bort stenar... mina var dock större.

Men fick inte "operations hålen" på samma ställe som dig, skumt. Hehe.



PUBLICERAT: 2009-03-01, 10:29:06 | URL: http://michaelaslife.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: