Till start




Operation imorrn..

2009-02-17 21:20:15

Ja, imorrn ryker den. Gallan alltså. Bort, bort bort med skiten!! Nu vill jag inte ha några mer problem. =S

Så bloggen kommer väl inte uppdateras sådär jättebra på ett par dagar nu.. Men ni vet ju varför.

Hoppas ni håller tummarna för mej. Nu ska jag mysa lite i soffan innan det är dags för sista duschen med Hibiscrub. BTW, dom har INTE tänkt på att vissa personer har skittjockt å långt hår. Halva flaskan gick åt till håret. =S Å dessutom så kan ni ju föreställa er hur håret blir när man duschar å tvättar det med enbart desinfektionsmedel. Så känns mitt hår nu. =( Kommer ta mej flera veckor att få ordning på det igen.. *suck* Men det är kanske mitt minsta problem.. =P Värsta I-lands-gnället.. *skärpning*

Föressten så har vi köpt ett kök nu. Det kommer bli skiiitsnyggt. Bara så ni vet. =P Så nu får vi lägga in turboväxeln (efter att jag återhämtat mej från op då förståss..) å göra färdigt lillans rum, så vi kan börja riva ner väggar å grejjer å sätta upp det nya köket. =)

Nej, nu blir det nybakade minibaguetter å oboy.. *mums* Ska njuta ordentligt, för jag får säkert inte äta på en gång sen efter op.. Där var det där ordet igen. Fasta. *blää..* =P

GodNatt!


Marie

Lycka till, hoppas operationen går bra =)



PUBLICERAT: 2009-02-18, 23:11:18 | URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Noomi & Emilio

Lycka till nu gumman!!

Hoppas allt går bra!!!!!

pussokram



PUBLICERAT: 2009-02-19, 08:51:27 | URL: http://familjenvalladares.blogg.se/
Theresia L. Marissa

hoppas det går bra, håller tummarna.



Spännande med nytt kök!!



PUBLICERAT: 2009-02-19, 11:05:05 | URL: http://theresia-marissa.se

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: