Till start




Fotografering å stress

2009-07-24 23:30:57

Ja, idag har jag mest bara stressat, heeela dagen. *puh!* men nu är den här dagen snart slut, för jag ska gå å lägga mig strax..

Men idag var det iaf dags för ettårsfotograferingen. I Vänersborg. Men först fick jag hasta iväg till Överby för att köpa ett par strumpbyxor. Vi tvättade N's leggings igår, å dom kom ut ljusblå (?) ur tvättmaskinen. Måste funnits färgpartiklar kvar i maskinen, för jag tvättade de vita leggingsen ensamma i tvättmaskinen.. Ja, inte vet jag vad som hänt, men blåa var dom iaf. Skit oxå. Så det var bara att stressa iväg medan N sov sin tupplur. Å sen stressa hem igen. Å fastnade ju såklart i broöppning.. =S Å sen fastnade vi i broöppning i Vänersborg OXÅ. Helt f-ing amazing. Men vi hann. Tre minuter över tre kom vi in. *puh!* Å det gick faktiskt riktigt bra, N grät ingenting. =) Men inte log hon nämvärt heller.. Men det kan ju bli fina bilder ändå. Det var kanske inte så smart att låta henne posa bredvid en massa spännande leksaker. Hon var ju helt inne i sig egen lilla värld, å då är det inte så lätt att bryta koncentrationen. Men fotografen var totalnöjd. Så då gick det säkert bra.. =) Hon fick en massa beröm för att hon var duktig å stod på rätt ställe, å att hon pratade så duktigt å för att hon kunde alla rörelserna i "En kulen natt" å "imse vimse spindel" å "dansa lilla nallebjörn". (Ja, vi försökte verkligen med allt för att få henne att le..) Men inget hjälpte. Men vi hoppas att han lyckades fånga nåt leende på film iaf..

Sen åkte vi hem å hämtade allt jag glömt (typ huvudet å förståndet kändes det som.. =S) å sen iväg till Överby igen för att träffa N & E innan de åker hem igen. Blev fikastund å matning av hungriga barn, å sen lite fönstershopping. Kommer sakna dom när dom åker hem igen.. =S Men har bestämt att vi ska åka till dem en sväng i sommar iaf. Så nu har vi nåntingt roligt att se fram emot. =) Träffade ju dem igår oxå. Hemma hos E's farmor. Det var trevligt. Synd bara att han var så trött så trött, å inte orkade leka så mycket med N. Men det får bli sen när vi kommer å hälsar på.. =)

Efter fika å fönstershopping promenerade vi ut till lotten å hälsade på mamma lite. Blev en ganska kort visit, för det började regna. =S Men var bara en pytteskur, men hade ju glömt/lämnat alla regnkläderna hemma, så det var änna ingen idé att vara kvar, för då hade N blivit genomblöt. Så då åkte vi hem. Å då somnade hon såklart i bilen. Attans. Så hon somnade inte förrän 23.00 ungefär ikväll.. =S Å nu är jag skittrött, har huvudvärk, å svårt att varva ner känner jag. Nej, ska ta min bok å gå å lägga mig å läsa lite, å hoppas att John Blund kommer snart..

Imorrn ska jag iaf träffa T & H en stund. Alltid trevligt. =) Får se om N har vaknat till 10 (hon somnade ju så sent, så det är inte alls säkert..) då får hon följa med. Annars får hon å pappa komma senare..
Får väl bjuda på en bild iaf.. Annars ser inlägget så tråkigt ut..


.
N på slusscafét. Med sin favorit-fika: kanelbulle =)

Nej. Sängen var det, ja. Bums
GodNatt!



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: