Till start




Till kära tant K

2009-06-25 00:04:39

Här får du ett inlägg enbart tillägnat dig. =)
Jaa, du är HELT utan konkurrens den roligaste människan jag känner. Aldrig skrattar vi väl så mycket, som vi gör ihop? Helt gaaaalet roligt har vi jämt. =)
Vi får ta en kväll med viksagor å så-det-kan-låta igen snart..! Eller kanske Jakten på den försvunna diamanten?
(som egentligen inte alls är nämvärt roligt.. *haha* Men det är sällskapet som gör det, utan tvekan!)

Favorit i repris liksom.. Nu var det längesen.. Får se till att träffas SNART.
I'll "mess" you tomorrow.. =P

"I have to go to work now.."
*skrattar så jag trillar av stolen åt vårt lilla interna skämt*

Puss & Kram!


Tant K

Haha, jag hitta vår gamla vik-sagor när jag rensa skåpen häromdagen, skratta så tårarna rann.. Tycker verkligen vi får ta en kväll med sagor å spel, får inte dinosaur-memory ;)Förresten så har jag alltid undrat om den där försäljaren insåg att min engelska inte alltid är på topp, eller om han trodde på allvar att jag just hade kn**lat?! :)Kram Kram


Amelie

Haha jag satt uppe till klockan var 2 i natt men jag missade din kommentar på bloggen ^^

Det är ju lite tråkigt att du varken kunde på söndag eller bada idag :P Men precis som du sa, det kommer ju många fler gånger! Jag hör av mig senare när vi kommit hem =) Hoppas att du får en jättebra förmiddag. puss



PUBLICERAT: 2009-06-25, 10:11:26 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Härlig bloggadress du har ;)



PUBLICERAT: 2009-06-25, 20:06:39 | URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Hej igen :D Oj, det var nog via en kommentar du skrivit på någons blogg... kommer inte ihåg vilken dock.



PUBLICERAT: 2009-06-26, 00:19:42 | URL: http://stjernfalls.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: