Till start




Hopplöst fall av hopplöshet

2009-09-30 14:17:29

Jag är verkligen en sucker när det gäller att stå emot försäljare.. :( Finns en anledning att jag alltid skickar fram min käre sambo.. Eller tvingar honom att ringa diverse företag.. Men han är nästan värre än jag har jag märkt.. (*suck för oss..*) Det sista har jag lyckats tacka ja till två nya abonnemang på mobilen (!?) en prenumeration på tidningen, ett mobilt internet som inte ens funkade i min dator *morr* å det sista är en jättefin röd 6kilos brandsläckare.. *uh!* Jag är hopplös.. Blir nog till att utnyttja ångerrätten. Igen. Men det här var en riktigt smart försäljare.. Han kom precis när N var som tröttast, hungrigast å klängigast. Värsta tidpunkten på dagen. Smart drag, försäljaren! *grr..!* Å så börjar han vädja till mitt dåliga mammasamvete om brandvarnaren som är trasig å att alla barnfamiljer borde ha en brandsläckare å bla bla bla.. Å det slutar med att jag köpt brandskydd för 10 år (!!!) framöver.. *mera suck för mig* Hopplös. HOPPLÖS är jag. Men jag ville ju bara bli av med honom.. =S
Men nu står den här iaf. En röd brandsläckare. Så om det brinner nånstans så kan ni ju alltid komma hit å låna den.. För jag har ju gratis påfyllning i tio år..

Jag ska nog sluta öppna dörren när nån ringer på/knackar..


Håller på att försöka få tag i min käre sambo oxå. Han är ute å fäller träd hos sin mormor å morfar. Ja, igen. Dom har många träd.
Vi ska försöka komma överens om en tid att gå över till grannarna för en fikaträff.. Men inte så lätt att å tag i honom.. =S Fast två personer med varsinn motorsåg kan ju väsnas lite, så det är ju inte säkert att han hör telefonen.. Just keep on trying..

Nej, nu ska jag börja göra lite lunch.. N vaknar nog från sin tupplur snart..


Therese & Hampus

Ledsen tjejen men jag skrattade mig egnom inlägget... hahaha Får bara svara på kända nummer!



PUBLICERAT: 2009-10-01, 09:16:06 | URL: http://nuppis.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: