Till start




Flitig som en myra.. (!?)

2010-04-24 21:59:52

Ja, jag har nu kommit hem från mitt tredje arbetspass på raken, tre låååånga kvällar. :S Är helt död känns det som.. Å inte har jag hunnit träffa N mycket alls de här dagarna, vilket känns lite surt. Men hon å pappa å morbror har haft SÅÅÅ kul utan mig ändå, så det får väl gå då.. ;)
Men imorrn är jag nog ledig, vilket ska bli väldigt skönt.. Känner mig lite smått överkörd sådär ungefär..

Näe, nu ska här tiggas fotmassage å sen blir det sängen. *gäääsp*


Amelie

Va skönt att du får jobba ändå! Pegnar är alltid bra. Stefan fick 1500 denna mån :S Så det blir nog inget träningskort för mig den här månaden i alla fall :( Får vänta tills nästa löning tror jag :( Ses i veckan? Längesen nu ju! :P Puss



PUBLICERAT: 2010-04-25, 20:57:29 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Ja men det är ju tyvärr så. Det är så det är att vara timmanställt och det är därför man inte vill vara det en länrge tid ( säger jag som har vart det sen studenten :P ).



Jag känner att jag har blivit förkyld. Jag tänkte ta några dagar hemma och bara se till att inte bli sjukare, snarare frisk. Och komma ikapp med allt skolarbete. Men en date i mitten/slutet på veckan? Puss



PUBLICERAT: 2010-04-26, 11:54:15 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: