Till start




Lite bilder var det..

2010-04-08 22:52:07

Just det, innan jag kryper till kojs så får jag ju lägga upp de lovade bilderna.. ;)


"Titta Musse, inte snö!"
N guidar MussePigg i bilen på väg till gammelmorfar å gammelmormor..


Klart att Kooda å Maskia oxå ska ha lite påskgodis!
Levergodisar är mumsmums tyckte dom. Och N. :S


Man kan tro att tjockiskatten oxå fått lite väl mycket mat i påsk.. Men det är faktiskt mest päls. Han är kräsen å äter helst bara torrfoder. Kanske en mjukmatsburk inimellan ibland.. Våran pälskling! :)


N utstyrd i säkerhetsutrustningen inför premiärcykelturen..
Hon står å tittar sig i spegeln å säger "Hjälm, jacka, vantar, hjälm, mössa, hjälm, skor, termosbyxa, halsduk, hjälm" om å om å om igen.. Som för att kolla att allt är med å på rätt plats. :)


Avslutar med en bild från när vi applicerade de obligatoriska påskkärringprickarna.. N ser lite uttråkad ut just här.. Haha..

Har vart iväg å fikat idag, med tanterna/tjejjorna.. :D Å småttingarna då förstås. Som faktiskt har växt till sig riktigt ordentligt. :)
Å imorrn är det tant K's B-day, så då ska jag gratulera henne ordentligt.. Jag njuter nämligen oerhört varje år som hon fyller, för hon är ett år äldre än mig i en hel månad..!! ;P
Näe, nu är det sängen som väntar.. Imorrn var det en promenad med tjejjerna som var inplanerad, men jag insåg att jag måste hinna med både arbetsförmedlingen å banken, så jag får nog hoppa över promenad.. :S HATAR sånna där viktiga vuxenpoängs-grejjer..

P.s. Om ni undrar över designen, som kanske ser lite skum ut, så är det för att T håller på å testar lite nya idéer å pillar lite med designen å sådär.. Bara så ni vet.. Det kommer bli toppenbra. Snart. Det blir det alltid! :D


Anonym

Vänta du bara, du kommer dit också! ;)... Sötaste påsk-kärringen i år!


Amelie

Vad fint det blir på bloggen, helt rutigt :D



Vad önskar ni er? Du och lilla ängeln. Någonting som ni behöver? Jag fick värsta chocken idag när jag var ute på siba med Erika. Jag berättade för henne vad jag tänkt leta efter till Nova men så började jag fundera på hur lång tid jag hade på mig och hjälp! Hon fyller ju snart! 2 år! Helt sjukt. Då kom också chocken över att när N blir två.. är det bara 4 (!!) mån kvar tills min lilla bebis blir 2 också. Nu får tiden sluta rulla ett tag tycker jag. Det går för fort!



PUBLICERAT: 2010-04-10, 22:07:33 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Noomi

hehe oh det måste vara fina gardiner då :)

hehe ja jag kände att sommaren måste komma in i bloggen nu, haha..

Och du har ju med ny o fin layout.. men hade jag inte varit i Thn o kollat bloggen därifrån så hade jag missat de.. min skitdator verkar inte uppdatera ngt.. var fortf samma när jag kom hem. weird.



Åh ja men visst är det svårt? Vill ju lixom göra detta innan bebisen kommer så han vänjer sig. Puuuh!!



tack så mkt =)



Tråkigt att vi inte kunde träffas i Thn.. men jag hoppas verkligen på att vi kan ses snart.. de var ju sjukt längesen nu!!!!!



Annars allt bra??

massa kramar!



PUBLICERAT: 2010-04-13, 12:41:14 | URL: http://familjenvalladares.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: