Till start




Typiskt..

2010-04-01 09:25:34

Ja, gissa ve msom blev inringd för att jobba igår då..? SÅÅ typiskt, när jag hade massor att göra.. :S Men men.. Det får gå.. Jag får göra dubbelt idag istället.. *sucka lite* Ska snart ut med brorsan å voffsingarna på en promenad å se om jag kan hitta nåt ris att sätta lite fjädrar i.. Å sen ska vi åka en sväng till arbetsförmedlingen. Jag har ju jobb nu, så då är man ju inte helt arbetslös längre.. Måste få kopierat mitt arbetsintyg oxå, så jag kan skicka det till a-kassan.. Å sen ska jag hem å påska till det lite, nån gul duk å sådär.. ;) Jag är inte så mycket för påsken egentligen, men det är ju en bra ursäkt för att få göra lite vårfräscht hemma.. :)

Igårkväll blev jag bjuden till tant K, å tant C var oxå där.. :) Blev lite kladdkaksmums å en hel massa tjöt.. ;) Som vanligt. Alltid lika trevligt.. Å på fredag bestämdes det att vi ska träffa tant E å hennes småttingar en sväng på förmiddagen.. *längtar* :D

Näe, dags att göra sig iordning för dagen..


Maskia & Kooodi.. ;)


Amelie

Nej men fy fan va dålig stil! Mitt sommarjobb fuckade sig ju också. Har jag berättat det? Jag hade rena turen jag! Nu hoppas jag att det blir något av eftersom annars har jag ingenting heller! Men vi pratar om det sen ;)



Ja det är ju det som är nackdelen med inringning. Man vet ju inte när de ringer och man måste ju nästan tacka ja om det inte är något superviktigt man måste göra just den dagen... De frågade på natten om jag ville stå på inringning så ja... varför inte liksom :D Lite extra pengar är ju aldrig fel! =)



PUBLICERAT: 2010-04-01, 15:08:11 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Hehe ja det kan jag tänka mig. Men idag kommer vi hem en sväng ;D Är ni hemma idag? Tänkte om jag skulle springa över med lite plock till er XD

Men sedan bär det av till stora stygga velanda för en dag. =) Får se hur det går. Kramar



PUBLICERAT: 2010-04-03, 08:45:08 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Anonym

Haha ingen fara. Jag hann verkligen inte vara hemma heller så det var väl bara bra att du såg den försent :P Vi hade en jättetreblig påsk. Ni då? hoppas den var bra också! Tänkte på en sak. Du vill inte ut på en prommenad med mig om vädret tillåter på måndag? Puss


Amelie

Oj då! Upptäckte nu att det inte stog mitt namn på kommentaren jag skickade igår. Det är min iaf :D Det blir ingen prommenad idag. Jag kommer inte vara hemma, men jag har prommenerat till och från sylte - hjortmossen redan. Det får räcka :D Vad gör du imgn? Jobbar? En prommenad på eftermiddagen kanske? Hör av dig! :D



PUBLICERAT: 2010-04-05, 15:55:54 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Hehe men det är ju sån påsken är. Det är ju så varje år. =) Förmycket mat. Men jag har faktiskt hållt mig till lagom i år. Eller ja, Stefan tittade storögt på mig och utbrast vid matbordet "ska du ta ännu mera mat?" Haha. Men jag var inte så där äckligt mätt i alla fall. Jag var lagom. Så lagom att jag kunde smäcka i mig massa kakor å godis utan att heller då bli äckligt mätt. Det ser jag som en seger :D



Jo men vid 12 blir nog bra. Jag måste ju vara hemma till 2 å hämta Hugo men det antar jag att vi är :D Om bara vädret tillåter. Annars kanske en dejt ändå?



Vad skönt att fly lite från vardagen! Det är underbart! Hellre flera små semestrar än en dyr tycker jag :D puss



PUBLICERAT: 2010-04-05, 19:01:00 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Haha det är inte ofta det händer mig heller om jag ska vara helt ärlig. Aldrig rent ut sagt men jag lyckades nu i påsk i alla fall och jag kan ju helhjärtat säga att idag kommer det finnas MASSOR med plats över som jag måste fylla ut med vatten. Vad jag kommer pinka idag! Haha. Jag drack min frukostshake för 2 timmar sedan och jag är hungrig igen. Men nästa shake får jag inte ta förän om ca 3 timmar, för att jag inte ska hinna dricka upp alla på förmiddagen å va vrålhungrig på kvällen. Nej det är inget bra. :P



Men men vi får se hur det blir, en promenad i eftermidag för oss antar jag? Det är ju strålande solsken! Hoppas bara att din rygg är bättre! Puss



PUBLICERAT: 2010-04-07, 13:19:31 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: