Till start




Nu drar vi igång..

2010-08-29 21:29:50

..med träning. Imorrn börjar vi träna. (Igen ;P) Jag å A å tant K drar till Friskis för en gratisvecka, å sen ska vi nog ordna med kort å sånt.. :) Har redan köpt mig nya träningsskor å en sportbh, så jag är redo! :) Värsta peppad, men det kanske beror på att jag just druckit mitt sista glas cocacola å ätit min sista chokladkaka, så jag är speedad på socker (?) ;)

Annars har det inte hänt så mycket. Skrev in mig på Bemanningen igen i onsdags, å har redan fått jobb hela kommande veckan. Å idag. :) Det gillar vi. Inte att jobba iofs, men att gå hemma är ingen hit heller, för det blir så mycket månad kvar å slutet på pengarna då.. :S (Det blir det oftast ändå, men det är ändå skillnad..)

Älskling å S håller till i Skoftebyn å bygger bil. Eller bygger om. Eller lagar. Eller vad dom gör inne i det mystiska tältet ska jag kanske låta vara osagt, för jag har ingen aning.. Haha..
Men de har byggt ett provisoriskt garage, så här ser det ut:


Syretält? Nääe, ett provisoriskt garage.. ;)

Här blir det några bilder på skruttan oxå.. :

Play doh
Fast N glömmer alltid vad det heter å kallar det ScoobyDoo. ;)
Roligt är det iaf, men kräver en del koncentration som ni ser..
Å en del städning efteråt. Men det är det värt.


En tur till lekparken mellan skurarna

Nu ska jag ta tag i räkningarna för den här månaden. Alltid lika roligt. Inte. :S
Men ett nödvändigt ont, tyvärr..



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: