Till start




Julbord & Bio

2010-12-07 16:52:07

Ja, vi var på julbord i söndags. Firade andra advent med mommo & mobblo på Villa Stranna, å maaaassa god mat. :)


N tyckte att det tog lång tid å blev långtråkigt att vänta på maten,
men hon hittade sätt att roa sig ändå.. ;)


Sambon & Brorsan


N satt så snällt å åt. Tills det blev tråkigt.
(Väääldigt bra med barnmatstol då, som håller ungen "på plats" ;P)


My brother dearest.. :)

Sen fick vi ett ryck å bestämde oss för att gå på bio. Mammsen hängde på. Lämnade N hos fammo & L. Det blev Harry Potter & Dödsrelikerna del 1 *tummen upp*



Sen hämtade vi en tröttfis hos farmor å åkte hem å gick i koma. Typ. ;) Tills väckarklockan ringde 4.45 för ännu en arbetsdag. Min första tankte var självklart "jääj! Äntligen!" *ehurm* Nej, det var det inte faktiskt. Å ännu mindre när jag kom ut till bilen å såg den begravd under tio cm mera snö. :S
Å idag var det 15 cm TILL!! WTF?? Nåja.. Det kanske blir en vit jul iår nurå.. (Bäst för alla snö-förespråkare, annars blir jag arg.. ;P)

Nu ska jag börja göra mig iordning. Ska åka till tant K idag, på MaryKay (stavning?)-party. :) Ska bli intressant å se vad som erbjuds. Vet att det blir handinpackning, ansiktsbehandling å individuell konsultation. Låter bra :)


Amelie

Va skönt att ni hade det bra! Var filmen bra? Som ni väntat er eller? :D



Köpte du något på partyt? :)



Jag kommer bli väldigt arg (och inte minst förvånad !!! ) om vi inte får en vit jul i år. :P



PUBLICERAT: 2010-12-07, 19:05:06 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Klart hon är stolt över den! Den var ju jättefin!



PUBLICERAT: 2010-12-07, 19:06:29 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Haha jag skulle inte vilja säga att din humor är dålig! (Det skulle ju betyda att min också är det...!)



Och ja, jag förstår dig. 1500 är ingenting jag lägger på skönhetsprodukter precis. XD



PUBLICERAT: 2010-12-08, 10:48:43 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Ivana

Åh så gott med julbord!



PUBLICERAT: 2010-12-08, 13:03:09 | URL: http://ivanalipovac.com

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: