Till start




Åter till vardagen

2010-02-15 18:28:09


N med sin älskade MussePigg som måste vara med överallt..

Idag har N varit på dagis efter mer än en vecka hemma.. Det var absolut inga problem imorse, hon har verkligen saknat dagis.. När fröken kom å tog emot oss i dörren, å sa "Hej Nova, är du äntligen här igen. Vi har saknat dig." så svarade hon "Nooa saknat dagis, å barna" :D Underbara unge..
Jag tog en promenad för att hämta henne sen, men det ångrade jag ganska fort.. Men inget att göra då, bara att kämpa vidare i modden.. :S Jäkla väder. När skulle den där våren komma?
Iaf så sov hon hela vägen hem, å när vi kom upp så tog vi bara av ytterkläderna så fick hon å Musse hoppa ner i sängen, å hon somnade om jättesnabbt. *puh!* Var lite rädd att hon skulle vägra somna om, men det gick hur bra som helst.. :D

Imorrn blir det till å ta bilen. Sånna promenader orkar jag inte med.. Har ju träningsvärk i armarna nu, å kommer säkert känna av vaderna imorrn.. :S
Å imorrn blir det nog en fika med tant K, hoppas jag. :) Antagligen medan N är på dagis, så man kan få sitta å prata i lugn å ro..

Fick sommarjobbserbjudande idag oxå.. Så nu har jag två att välja på.. Hmm.. Vet inte riktigt vad jag ska välja.. Arbete A (tant K's jobb) ligger ju längre bort, men har bättre arbetstider..
Arbete B (mitt gamla jobb) ligger nära hem, men har sämre arbetstider..
Men A är mera "på vägen" till dagis.. Men om man cyklar så är B det oxå, kan man säga..
Hmm.. Jag får fundera.. På torsdag ska jag på sista delen av arbetsintervjun, så jag får nog vänta å se hur det går kanske.. Känna lite hur jag vill göra.. Kanske en period på varje? Haha.. Beslutsångest..
Måste kolla upp hur det är för käre pappsen oxå, om han är "ledig" över sommaren, eller skola, eller jobb.. (?)

Näe, nu ska jag busa lite med N. Hon har tröttnat på pappa som bara spelar gitarr hela tiden.. ;)


Amelie

Jag läste ditt inlägg... Men jag fattade ingenting. Jag får prova igen senare för jag är nog inte riktigt vaken XD Puss



PUBLICERAT: 2010-02-16, 09:52:00 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Haha Nu fattade jag vad du hade skrivit! Yayy.. Haha. Vad segt med tandläkaren men det vet du ju redan att jag tycker. Vad tror du om att köra gratisveckan på sportlife nästa vecka? Mån-sön någon form av träning varje dag? Hade vart skönt för jag vill komma igång nu! :P Haha har heller inte råd men vi har ju iaf en gratisvecka :P Pussa



PUBLICERAT: 2010-02-17, 13:36:27 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: