Till start




Fortfarande nöjd..

2010-06-19 08:08:43

..med min nya frisyr. :D
Det fick bli lite klippning igår eftermiddag. Fick ju presentkort av A med familj när jag fyllde år. :) (Tack så mycket, preciiis vad jag behövde!)
I samförstånd med frisören, klippte hon av ca 20 cm på längden, gjorde en liten snedlugg, å tunnade ut håret ca en tredjedel. Precis som jag ville.. Så nu är man redo för sommarvärmen, men den här gången utan pälsmössan. ;)
Känns dock ovant.. Lär iofs kunna dra ner på schampo-åtgången med minst hälften nu.. Det är ju bra. ;)

Igår var vi ute på lotten, i spöregn å strålande solsken om vartannat.. Vi åt lite tårta å firade mammas semester. :) Å idag blir det IKEA för mig å mammsen.. Ska köpa lite ramar å någon hylla till hallen om jag hittar nån bra..

Näe, dags att börja göra sig iordning..


Angelica

kort på nya frisyren tack =)



PUBLICERAT: 2010-06-19, 09:09:48 | URL: http://muchlov.blogg.se/
Amelie

Haha jag har ju det :D Nej då. Jag har ju också texen under bilderna XD Men men. Ibland kopplar det inte riktigt :P

Bild tack :D



PUBLICERAT: 2010-06-19, 11:59:57 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Therese - Hampus & Pontus mamma

Precis när man trodde att alla skulle bli friska gick ju lillkillen och ordnade öroninflammation...

Men de skall förhoppningsvis vara borta tills på fredag då han får sin sista kur med penicillin. Så sedan får vi ses MASSA!!

Händer hos familjen på midsommar då??



Håller helt med Amelie, kort på frissen!!

Kram



PUBLICERAT: 2010-06-22, 09:35:54 | URL: http://nuppi.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: