Till start




Söndag

2010-03-14 19:10:13

Igårkväll kom A & H hit, vi gräsänkor hade myskväll med melodifestivalenfinalen, thé å kladdkaka.. :) Det var jättetrevligt (förutom den där lilla stunden när barnen bara vägrade somna..) men det blev visst lite sent.. Tror jag kom i säng närmare kl 4 imorse.. Haha..
Å så efter två timmars sömn var det dags att gå upp tyckte N. Hon hade ju sovit hela natten. Men jag skickade upp pappan imorse igen, å han var så snäll att han gick upp trots att det inte var "hans" morgon idag.. (Vi har delat upp helgerna, så att man kan få iaf 1 sovmorron i veckan..) Men runt 8 tyckte N att pappa började bli väldigt tråkig å ville ha ombyte, så det var bara att snällt släpa sig upp.
Sen ringde min mamma å ville att jag skulle hämta henne från jobbet, för hon hade blivit sjuk. :S Så det var bara att skynda sig iväg.. Efter jag fått hem henne å i säng gick jag hem för att vänta på att N skulle vakna. När hon gjort det så åkte vi upp till mammas jobb å hämtade hem hennes bil, å sen vidare till N's farmor å L. Där blev det mat å våfflor. Mums! :)

Den här dagen blev inte riktigt som vi hade tänkt, men men.. När N somnat så ska jag väl börja ta tag i klädkammarens innehåll. Det ligger just nu i högar över hela vårt sovrum. :S Så det ska jag väl försöka orka ta tag i tänkte jag.. Sen blir det tidigt i säng, för jag har några timmar jag måste försöka sova ikapp.. ;)


Grädde är gott!


N gungar Busen i gungstolen
Han får bra med motion när vi är å hälsar på, för han har inte många lugna stunder..
N vill bjuda på smörgås, eller leka med ett snöre, eller mata honom med saft, eller gunga honom, eller krama honom, eller titta på hans halsband, eller.. ja, you get the picture?


Busen
Han tog tillfället i akt att posera lite när N var iväg på bus nån annanstans i huset.. ;)
Men han ser allt lite trött ut.. haha.. Stackarn.


Amelie

Det var en jättetrevlig kväll! <3



PUBLICERAT: 2010-03-16, 20:20:56 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Marie [Mamma till William & GRAVID]

Oftast brukar det ju vara så, det är väldigt svårt att göra en uppföljare lika bra som första filmen. Men vi får se, hoppas jag inte somnar ikväll då ;P Haha. Fick kolla om slutet på Män som hatar kvinnor för jag somnade. Men jag skyller på graviditetshormoner =P



Tusen tack för gratulationen :)



PUBLICERAT: 2010-03-19, 16:52:56 | URL: http://mzetterblad.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: