Till start




Jobbhelg..

2010-10-03 21:53:32

Nu har det vart jobbhelg, å ÄNTLIGEN är den över. Jösses. Det har vart värre än vanligt, å jag har vart sååå trött å förvirrad.. (?) Tycker mest jag har sprungit runt å velat.. :S
Jobbade ju fredagkväll, lördagkväll å så idag har jag avslutat med en delad tur. Fy faan, rent ut sagt. :( Den här helgen är döden..
Men nu är den över! *jäääj!* Imorrn är det måndag, å då är jag ledig. Å sen är det tisdag, å då är jag OXÅ ledig. Kommer kännas som semester tror jag. Sov alldeles för få timmar natten mellan lördag å söndag. Vaknade vid 2 av att älsklingens mobil tyckte att det var en trevlig tid på dygnet att upplysa honom om att den nu gick att uppdatera lite.. :O Sen var det ju lögn att försöka somna om igen.. Suck. Å inte kunde jag vila på timmarna heller.. Alldeles för uppskruvad, å full av koffein efter kafferasten på jobbet tror jag. Eventuellt kryddat med lite övertrötthet..

Men nu ska jag ta en macka, å ett stoooort glas oboy, för det är jag värd tycker jag.
Imorron börjar "nya livet".. ;)

(Testade förresten förut, å jag kom i mina gamla jeans igen *jääääj!* Visserligen hängde ju volangen över kanten, men det GICK att knäppa dom. Det går åt rätt håll nu.. ;D Det var på tiden..)


Amelie

YAYY!! Grattis till byxorna! Det är så förbannat underbart när det går åt det hållet!

(Själv går jag ju åt andra och kommer snart inte i många av mina byxor :S Men jag har ju en anledning också. ^^) Tummen upp för dig! <3

Men ska du ta å komma över i em/kväll då kanske? Jag är sugen på å baka någonting; så kan vi ju smaska på de å kolla på VD :D Vad tror du? puss



PUBLICERAT: 2010-10-04, 13:27:52 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Ingen fara baby. Jag måste ju erkänna att när kvällen kom igår och du inte svarade; så var jag ganska glad. Jag var hur trött som hellst. ^^ Vi tar det en annan gång istället. Hur ser resten av veckan ut? Jag är ju ledig i morgon iofs. Om du skulle komma över ikväll eller hur ser ditt schema ut?



Jag kan ju alltid prova byxorna om de passar: för du har inte tänkt att bli gravid just nu eller? :P Men vi kan se på det som sagt. Men det är klart att det kommer att gå bra för dig vännen! Det går åt rätt håll och det är superbra. <3



PUBLICERAT: 2010-10-05, 10:39:04 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

HAHA! Ja jag hinner väl kalva innan XD HAHA. Men provar gör jag ju gärna. :D

Ja men precis vi behöver ju inte börja så sent du kan ju komma över ganska tidigt ändå. Stefan slutar ju vid halv åtta och är hemma vid åtta men det är ju bara att vi tar en liten paus så jag kan lägga Hugo om du kommer tidigare. Det gör ju inte mig någonting. Men du är hemma idag då alltså? Ni vill inte leka lite innan då? Med barnen och så? Jag ringer dig när jag går ifrån dagis och hämtat Hugo så får vi se vad du säger. ;)

Puss



PUBLICERAT: 2010-10-05, 15:29:29 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Madde

Och håller med delad tur är inte kul. Jobbade själv inom vården förut.



Spanar runt på fler som föräldrabloggar och använder bloglovin. Så lämnar ett spår här också. :)



PUBLICERAT: 2010-10-05, 16:50:14 | URL: http://www.saramadeleine.se
Noomi & Emilio

Hej gumman!

Förlåt om jag varit dålig på att svara o höra av mig, men har vart så mkt de sista. Men nu börjar de vnda o de känns bra så skönt!

Fick konstaterat igår att jag haft en förlossningsdepression som nu vänt, underbart!

Sen finns de ju en del annat som både känns jobbigt o bra o veta.. Men som jag nte vill skriva om här, men kan ju ta de via mejl eller annat.



Du är bara en så underbar person ska du veta, även om jag inte säger de så ofta. Önskar oxå vi kunde bo närmre varandra nu, nu hade jag behövt dig mer än innan!! Tycker om dej massor!! kramaritusen



Duktig du är som kommer i dina gamla byxor, imponerad att du hinner o orkar med allt, duktigt!



PUBLICERAT: 2010-10-06, 09:54:06 | URL: http://familjenvalladares.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: