Till start




..ärligt talat..

2011-04-01 21:56:55

En paket? Jag får be om ursäkt, det måste vart tryckfelsnisse som valsat omkring lite i min blogg. Naturligtvis ska det ju vara "ETT paket", inte "en paket". *slåpåpannan* Ibland blir jag lite orolig för min egen skull. Jag korrekturläste ju det inlägget innan jag postade det.. (?!!) Nåja, jag skyller på att jag var stressad dårå..

Nu är man hemma från jobbet. Det har gått bra å vi hade bra flyt. :) Å dessutom är jag stolt över mig själv att jag lyckades stå emot två semlor som står i kylskåpet på jobbet. Duktiga jag har inte ens tagit en smakbit. *klappamigsjälvpåaxeln* Men imorrn ligger dom nog ganska risigt till om jag känner mig själv.. ;P Men ska slänga dom imorrn, innan suget blir för stort. Grädden är säkert sur å bullen degig.. Säkert. ;)

Hämtade ju ut paketet förut, å tröjan till N såg toppenfin ut, å verkar vara i rätt storlek. Hon ska få prova den imorrn. Å byxorna till mig ska jag ha på jobbet imorrn tänkte jag.. Supergoa, mjuka å sköna. :)

Nu blir det tidig sänggång, ska ju orka med två dagar till innan helgen är över.. Godnatt!



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: