Till start




Midsommar -11

2011-06-25 20:44:40


N & H fikar efter midsommardansen på dagis
i onsdags


N fick en insektssamlar-kit av sin syssling i födelsedagspresent.
Det kom väl till användning ute på lotten.
Morbror å mormor fick snällt ställa upp å fånga in både sniglar å gråsuggor för närmare inspektion med förstoringsglaset.


N upptäckte hur jobbigt det är att vispa grädde för hand..

 
Yummie yummie.. :D

Å så upptäckte vi..

..att en liiiten liten fågel har byggt ett bo, å lagt fem ägg, i brevlådan.


Amelie

Haha härligt med fåglar i brevlådan då av alla ställen. ^^



Nej jag gillar inte heller getingstick men har peppar peppar klarat mig från dem sen jag var liten. Jag minns inte ens sticket innan det senaste men jag vet att jag har stuckit mig liksom. :P



Bodyn är väldigt fin och väldigt omtyckt! <3 =)



PUBLICERAT: 2011-06-30, 01:26:19 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: