Till start




Semledagen

2011-03-08 09:08:11

Ja, idag är det semledagen, så jag å N ska nog ta en sväng in till stan å fika lite semla.. ;) Vi behöver åka å titta efter lite presenter å sånt, så då får vi passa på å fika lite.. :P

N har ju haft förhöjd temp/feber av å till över helgen. Precis när man tror att NU, nu är hon nog frisk, så slår det till igen.. Jätteskumt. Nu har hon även börjat hosta på nätterna.. :(

Iofs så har det ju inte stått mycket bättre till med mig. Jag har oxå vart tät i näsan å hostat lite. Men mest har jag gått runt å låtit som en kråka i målbrottet.. Men ingen feber, som gött är..
Har druckit massor av mitt hemmagjorda ingefära- och citronthé med honung. :) Det har nog hjälpt.
Men jag är så fruktansvärt trött jämt. Fattar inte hur trött man kan vara. Jag somnar så fort ögonen går igen på mig. :S Somnar på soffan å kan sova ett par-tre timmar, å ändå gå å lägga mig före 21 å sova till 7 morgonen efter å ÄNDÅ är jag lika trött.. (???) Fattar inte..


Min supergoda frukost idag.
Äggröra med räkor, dill, rödlök å purjo.
En kopp hemmagjort thé och ett glas citronvatten.
Mums!

Nu vill N att vi ska baka nåt, så då får vi väl gå å rota lite i skafferiet å se vad det kan bli.. :)


Amelie

Gott med semla! <3

Och hoppas ni blir bra snart!



PUBLICERAT: 2011-03-08, 10:00:51 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Ja visst är han läcker! <3 :P



Det blir ju syrt! Vi har just nu 65 gäster på listan liksom, om alla kommer men det vet man ju inte än... Men det är ju ändå många å de kommer kosta en peng... :P



PUBLICERAT: 2011-03-08, 10:08:55 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Therese - Hampus & Pontus mamma

Måste vara något vi missat, för senare gick han och tog mina skor för att lägga inne i Hampus leksakslådor [hihi] Nya inne grejen??



Hoppas att ni snart blir bättra, är ett helvete att bli av med detta som går nu!!



PUBLICERAT: 2011-03-09, 09:47:49 | URL: http://nuppi.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: