Till start




Tappad matlust..

2011-03-10 17:19:16

Råkade läsa en innehållsförteckning.

Där står det "Kött, och andra ingredienser som är jämförbara med kött till 53%"

Uuuh.. Jämförbara med kött? Är det inte antingen eller liksom? Antingen är det kött, eller inte.. Vad är jämförbart med kött? Nejföressten, jag vill kanske inte veta. Uäck, nu får jag nog sluta fundera. *ryser* Innan jag blir vegetarian..


Annars är vi liite friskare. Jag är "bara" tät i näsan, å N var feberfri igår, å inatt å imorse, så det blev dagis en stund för henne idag. Hon jublade å hade haft jätteroligt där. Men det var inte så många barn där, för det är nått slags "dagisvirus" som cirkulerar med en massa feber av å till. Nu hoppas vi ju förståss att hon ska hålla sig frisk ett tag frampå..

Nu ska jag avnjuta min kopp kaffe i lugn å ro. (så gott det går med N i full rulle både högt å lågt.. ;P)


Amelie

Usch! Jag vill inte ens veta vad du läste på.. :S Men jag håller med dig, antingen är det kött eller så är det inte det.



Nu får ni bli friska! För vi vill träffas och leka! Nu har ju iofs Hugo blivit lite gnällig igen så jag funderar på om han börjar bli sjuk igen. Och Rasmus har blivit snorig... Suck Men det var längesen och vi vill leka snart! ^^



PUBLICERAT: 2011-03-11, 12:34:16 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Söndag är nog bra. Det enda jag har planerat in då är att Anne ska ringa och tjöta lite. XD Så jag tror att jag är ledig. :P Hoppas alla håller sig friska nu då!



PUBLICERAT: 2011-03-11, 14:27:29 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: