Till start




Vi lever..

2011-05-06 23:16:27

..har bara inte riktigt kännt att det har funnits tid eller inspiration för bloggandet det sista. Ingen ork över liksom.. Har vart fullt upp. Massa på jobbet (jobbat istortsett heltid det sista..) vårrensning ute på lotten, umgås med vänner, sysselsatt trotsig nästantreåring, å så hinna sova å leva lite inimellan liksom..
Har kännt att blogginläggen blivit lite väl mycket "dethäråtvitillmiddagåsengjordevidettaåsengjordevidetta.." bara massa uppräkningar av vad vi haft för oss..
Har en massa bilder på kameran, snart ska jag väl haft tid att föra över dem till datorn, så då blir det en bildbomb här på bloggen så får ni se vad vi har haft för oss.. :)

Nu sitter jag ensam här hemma, älsklingen är iväg en sväng å jag har glott på twilight på tvn. Å pysslat lite, vikt tvätt å annat tyst hushållsarbete som man kan göra när barnet sover änna..

Imorrn är det städdag ute på kolonilotten, å sen måste vi hem å städa iordning lite å svänga ihop en tårta tills söndag. Morgondagen är fullspäckad med andra ord. Håller tummarna att man inte blir inbeordrad på jobbet, för då går alla mina planer i stöpet.. :S Lite kris med personal verkar det som.

Nu ska jag ta mig ett glas cola å hänga sista tvätten för idag.


Pälsklingen ligger här bredvid å kråmar sig å vill ha uppmärksamhet.. ♥



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: