Till start




BVC 12.04.12

2012-04-13 19:01:55

Igår var det BVC-dax igen. Å barnläkarundersökning.
Han fick en OK-stämpel i rumpan, å gick igenom besiktningen.. ;P

Nu väger han 5600 g å är (redan!!) 59 cm lång.. Här spurtas det.. ;)


Här ligger jag å växer å är glad. ;)

Nu fyrar han av sånna där riktiga charmleenden när man pratar med honom, och han visar att han känner igen en om han har varit hos nån annan en stund.. :)


Gosmys med filten å nappen :)

Vi har precis kommit hem efter en promenad med Amelie med barn till affären. Lillkillen sover fortfarande i vagnen, å jag passar på att blogga lite.. :) Snart vaknar han nog å är hungrig, sen får det bli en lugn soffhängarkväll med lite popcorn å cola för min del. Kanske läsa lite i nån av de fyra (!) böckerna jag har påbörjat.. Haha.. Jag är lite av en njutningsläsare, som läser det jag känner för, å gärna startar flera böcker på en gång, så jag har lite olika att välja på. Efter humör..


Amelie

Tack för idag hjärtat och ha det nu riktigt mysigt! <3



PUBLICERAT: 2012-04-13, 19:45:22 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: