Till start




Finns det hjärterum..

2012-04-20 23:18:18

..så finns det stjärterum.

Det anser den pälsklädda bäbisen här hemma iaf.. Vet inte vad det tagit åt honom, pensinär å allt? Han har blivit skendräktig eller nåt. Nej, riktigt så illa är det inte, men han är väääldigt nyfiken på Mio. Vill gärna ha koll på honom, å det är till honom han kryper när dammsugarn kommer fram. (som att Mio skulle kunna skydda honom? Haha.. Men sött på hans eget lilla knepiga sätt..)


"Vad händer här då? Varför ligger han där? Är det VATTEN där?
Kommer han skrika? Ska jag hoppa upp å stryka mig mot honom?
Nej, just det ja, det var ju vatten där. Bäst att hålla sig på avstånd."


"Här känns det tryggt å bra, med en skyddsbäbis..
 (gisslan? undrar mamma/matte)
 ..när den där förbannade snabeldraken ska fram i tid å otid.."

Katten låg på sängen å sov, å Mio sov i spjälsängen. Så jag stängde sovrumsdörren för att de skulle få vara ifred medans jag dammsög. När jag var färdig mindre än fem minuter senare hittar jag dem såhär.. Haha. Kunde inte låta bli att hämta kameran innan jag puttade ner katten från spjälsängen. Hade nästan inte hjärta att skälla på honom, men han får ju faktiskt inte vara i spjälsängen. Eller vagnen, men det struntar han ju oxå i.. Värsta trotsåldern. Då har jag två trotsiga ungar här hemma nu. *puh!* ;)


Anonym

Han har hittat sin soulmate :)))



PUBLICERAT: 2012-04-21, 09:06:48 | URL: http://abeautifuldayeveryday.blogg.se/
Cissi - Ensamstående till snart 3 barm

Naaw vilken go katt :D



PUBLICERAT: 2012-04-22, 22:14:34 | URL: http://nathaliesochleosmamma.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: