Till start




Måndag

2012-04-16 21:53:28

Sitter här å klurar på hur maj månad kommer bli. Är ju hur mycket som HELST i maj.. (!) Min födelsedag, Novas födelsedag + Novas namnsdag, Hampus födelsedag, Hanna&Jonas bröllop, å så slänger vi in en mors dag där mot slutet.. :O
Detta ska bli intressant hur jag ska få pusslat ihop allting.. Men men. Det löser sig nog.

Har fått beställt klänning till mig och Nova, till bröllop å dop (som får bli lite längre fram i sommar..) De dyker nog upp närsomhelst. Ska bli kul å se om de passar. Jag har inte så höga förhoppningar faktiskt.. Men hade ju vart kul, som omväxling liksom.

Ja, dop ja. Det får vi ju försöka få ihop ett till Mio. Får nog bli framöver i juni eller juli. Får ringa till församlingen nåndag när jag får lite tid över å barnen är tysta å snälla samtidigt.. (Det vill säga aldrig..) ..å se om de har några tider att erbjuda. 

På tal om att ringa, så MÅSTE jag komma ihåg å ringa comhem oxå, annars blir jag sittandes med ett jättepaket med kanaler som jag inte har råd med. :S Vore inte så kuligt..

Idag gjorde vi pannkakor till lunch, sen gick vi ut å gungade å träffade kusin Vincent som bjöd hem oss. :) Så vi var där ett par timmar, sen knallade vi hem till mormor å var där resten av kvällen. Nova fick en av sina favoriträtter; farligkorv å mackakloner av mormor. :) (Det var längesen hon sa så, men det har liksom hängt i, för det var så gulligt.. ;P) Sen var det bara å knalla hem å hoppa i säng typ. Så var den måndagen förbi.

Imorrn är det dagisdax, å jag ska försöka få åkt å köpt kattmat, för nu är det inte många smulor kvar till kattstackarn. Får bli ransonering ikväll, så det räcker till lite frukost oxå..

Näe, nu ska jag deklarera lite, sen är det läggdax för mig oxå. Blev lite sent hemma hos Hanna häromkvällen, å har inte riktigt sovit ikapp mig än känner jag. (När ska man hinna sånt?) Så godnatt med er!


"Hej på dig, lurviga storebror"
;)


Therese, mamma till 2 underbara huliganer

Har du inte lärt dig att man aldrig för sova igen sig. Den tiden man missat är borta och man likar mer och mer ett vrak tillslut ; ) men de är då ungarna skall bjuda på sovmorgon ;P



PUBLICERAT: 2012-04-17, 07:49:36 | URL: http://nuppi.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: