Till start




Glad Påsk

2012-04-07 13:28:06

Den här veckan har verkligen rullat iväg, jag har inte hunnit med. Har blivit fika med Amelie ena dagen, Sofia, Kalle & Malin andra, å så en med "lilla"Sofia tredje dagen. Igår var det handling å fredagsmys his familjen Lindskog, å så har vi hunnit med BVC, dagis å morfars 50-årskalas. :)

Inatt sov Mio heeela natten. Det var ju skönt. Synd att jag inte kunde njuta av det, för vid halv ett kom Nova gråtandes. "Mamma mamma, min långa vackra håååår..! Det kom kräks på det!" Usch usch, stackarn hade kräkts i sängen. Ja, så går det när man inte äter mat på hela dagen, bara massa godis å chips å glass.. Vi hade ju spenderat kvällen hos familjen Lindskog, med tacos å filmmys.. Nova åt knappt nånting av tacosen, men desto mer av mys-godiset..
Men det var ju bra att Mio sov såpass bra, så jag kunde ägna mig åt Nova å hennes säng. Ja, så kan det gå, hennes första godis-kräkning. Lär väl inte bli den sista.. Men hon ville absolut INTE ha nåt påskgodis idag.. Haha, stackarn.

Idag blir lillkillen 7 veckor. Ojoj, vad tiden går.. Å det går faktiskt riktigt bra att vara ensam med två barn. Var ju lite orolig för det, men Nova är så duktig å snäll å väntar å hjälper till så det går så bra så. :) Å Mio växer å blir stor. Ren grädde i tuttarna denne gången med verkar det som.. Haha..

Imorrn är planen att vi ska till mormor på påsmiddag.. Ska bli trevligt. Brorsan å Natalie å Vincent ska oxå komma.. :) Vi har bakat regnbågsmuffins idag att ta med.

Nu får ni kika på lite bilder, jag ska fortsätta kolla på Yrrol. :D


Träna träna träna.. :)

♥ Mina fina ♥


En halväkta surpuppa.. ;P



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: