Till start




Man ska inte jämföra men..

2012-02-29 20:38:52

..dom är så fruktansvärt lika varandra mina skruttisar.. :)


Nova 08.05.24
 

Mio 12.02.18


Mina älsklingar.. Vad vore jag utan dom?

*

Idag har vi haft besök heeeela långa dagen nästan. :) Novas kompisar Hampus & Pontus har varit här å röjjt järnet i sex timmar.. (!) Behöver jag säga att läggningen gick ganska smärtfritt ikväll? Nova däckade av på mindre än tre minuter tror jag.. Haha. Man blir trött av att busa. Men imorrn får jag nog skura golvet på loftgången, efter de stora barnens såpbubblande.. Det hamnade såpbubbelvatten lite här å där.. Å lillskiten Pontus lyckades hälla ut en hel flaska med såpbubbelvatten på Novas matta.. Han är duktig den där. ;) Men nu luktar det ju extra gott med såpa inne på hennes rum.. Haha..
Nu sitter jag här i tystnaden å faktiskt bara väntar på att Mio ska vakna å vara hungrig igen.. Kikar lite på Sällskapsresan: snowroller med ett halvt öga, å bloggar lite samtidigt.. ;)

Tror det får bli en kopp the nu, å plocka upp lite innan lillkillen vaknar..


Therese- Mamma till 2 underbara huliganer

Han skulle nog bara försöka tvätta bort målarstrecken på mattan ; ) Hoppas att de går smärtfritt. Lillen får inte vara själv med bubblor något mer, hade ju bättre fingerfärdigheter än vi trodde. :/

Hoppas att ni inte blev allt för uttröttade, är så tacksam för pratstundn och på lille Mio var så liten och söte <3

Fick du av Nova tröjan på kvällen? ^hihi^ Roligt att hon blev glad : )



PUBLICERAT: 2012-03-01, 09:19:01 | URL: http://nuppi.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: