Till start




Somliga får sovmorgon..

2012-07-20 10:44:49

Jösses, nu ä klockan strax halv elva å lillskiten har inte vaknat än. (!!) Han däckade av vid niotiden igårkväll å sover ännu. Synd att inte hans storasyster kunde sova lika länge, hon var uppe å skuttade vid halv åtta. Men men.. Mio var väl helt utslagen efter natten till igår, då hade han feber å vaknade å var vaken länge mitt på natten. Dumma vaccinationssprutor! :S Men det jobbigaste var att Nova vaknade oxå, å var vaken en å en halv timme. Jag kunde ju inte gå in med henne på hennes rum eftersom jag satt och ammade. Å hon gick inte in självmant. Så då fick hon ligga i soffan så länge, men det resulterade ju i att hon var jättetrött hela dagen igår. :( Det var verkligen usel tajming på allt i förrgår å igår. Barnens pappa var här en stund i onsdags, å eftersom han inte varit här på över en vecka, så blev det överslag på Nova. Hon grät massor å var ledsen å hade svårt att somna. Å att lillebror hade feber å ont i benen gjorde inte saken lättare för mig, kunde ju inte klyva mig å kunna trösta båda samtidigt. :S Sen vaknade ju båda då på natten, å igår var vi tvungna att åka å handla. Inte så roligt med två trötta å gnällfisiga barn, men det fick gå. Mamman med sömnbristen var väl inte den mest pedagogiska föräldern heller.. :S Men men.. Nu verkar Nova vara sitt vanliga jag igen, å Mio verkar ju sova ut nu. Så vi hoppas på en trevlig dag nere i stan, på Fallens Dagar. :)
Senare åker ju Nova till pappa, å då blir det filmmys för min del, om jag kommer ihåg å hyra film å köpa fredagsmys. Haha.. Går ju inte att lita på mitt minne.. ;)
 
Glädje :)
 
 



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: